يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 22108

35 درصد کلاس‌های درس قم توسط خیرین احداث شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه در زمینه بودجه‌های دولتی دارای مشکلات فراوانی هستیم گفت: تاکنون 35 درصد از کلاس‌های درس در قم توسط خیرین احداث شده است.
35 درصد کلاس‌های درس قم توسط خیرین احداث شده است
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم گفت: تاکنون بیش از ۳۵ درصد کلاس‌های درس استان توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث شده است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خیرین در امر مدرسه‌سازی بیان کرد: این فعالیت‌ها شامل فضاهای مدرسه، نمازخانه‌ها و سایر فضاهای آموزشی می‌شود.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه در زمینه بودجه‌های دولتی دارای مشکلات فراوانی هستیم گفت: برای نوسازی و همچنین تجهیز مدارس قم و احداث مدارس جدید به کمک خیرین مدرسه ساز احتیاج داریم.

وی تصریح کرد: حضور خیرین مدرسه‌ساز در این زمینه بسیار مهم است و از علما دین درخواست داریم در زمینه ترغیب مردم برای وارد شدن به این عرصه تلاش کنند.

پورگلیان با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با هدف ترغیب مردم و خیرین استان برگزار می‌شود گفت: در این جشنواره مردم و خیرین استان با مشکلات مدارس و اهمیت ایجاد مدارس جدید آشنا خواهند شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4sqi.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما