چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 22306
رئیس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کننده نظام در برابر تهدیدات است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید دارند چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر تهدیدات احتمالی بیمه می‌کند.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کننده نظام در برابر تهدیدات است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام یعقوب‌علی سلیمانی تبار در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در حرم حضرت معصومه (س) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید دارند چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر تهدیدات احتمالی بیمه می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش با اشاره به اینکه امسال مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی به عهده دژبان ارتش گذاشته شده است، افزود: این مراسم هر سال کنار قبر شهید در جوار حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید قرنی نخستین شهید نیروهای مسلح در ارتش است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، عنوان کرد: شهید قرنی به جهت رشادت‌هایی که داشته‌اند لقب حر انقلاب را به خود اختصاص داده‌ است.

حجت الاسلام سلیمانی تبار خاطرنشان کرد: مسئولان استان قم این قول را داده اند که به زودی یکی از میادین شهر قم به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce1qi.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما