يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 37805
منبع : خبرگزاری مهر

داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد و تنها سهمیه قبولی از قاره آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی  اظهار داشت: دوره داوری جهانی بدمینتون با حضور ۱۲ داور برگزیده و منتخب از نقاط مختلف جهان در مالزی برگزار شد و در حالی که تنها یک سهمیه قبولی به قاره آسیا داده شده بود، داور قمی توانست این سهمیه را به دست آورد.

وی افزود: محمدحسن حسین‌زاده داور مطرح بدمینتون کشورمان از استان قم است که پیش از این در رویدادهای مطرح و معتبر آسیایی و جهانی قضاوت کرده بود و نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: حسین‌زاده برای حضور در دوره داوری جهانی بدمینتون راهی مالزی شد و توانست علاوه بر کسب تنها سهمیه پذیرش قاره آسیا، نفر اول کلاس جهانی داوری بدمینتون شود و افتخار جدیدی برای ورزش استان قم کسب کند.

پنجه باشی بیان داشت: وی توانست در این دوره جهانی با حضور داورانی از مالزی، استرالیا، هنگ کنگ، هند، بنگلادش و ۲ داور از چین با بهترین عملکرد عنوان نخست را کسب کرده و مدرک جهانی را کسب کند.

وی عنوان کرد: حسین‌زاده برای کسب مدرک جهانی خود علاوه بر رقبای آسیایی با داورانی از دانمارک، استونی و آمریکا در بخش‌های عملی و تئوری این دوره به رقابت پرداخت و در ‌‌‌نهایت با کسب نمره ۹۴ علاوه بر قرار گرفتن در جمع ۴ نفر بر‌تر حائز رتبه نخست نیز شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: کلاس ارتقاء درجه داوری از آسیایی به جهانی طی ۷ روز در کوالالامپور برگزار شد و سوداکار ورمی از هند، یائولینا از مالزی، میک والکر از کانادا و پیتر گنز از دانمارک مدرسان فدراسیون جهانی بدمینتون برای این دوره بودند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccp4q1.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما