يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 38193
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم خبر داد

احداث بزرگترین پارک سرپوشیده کشور در بوستان غدیر

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: مراحل طراحی و اجرای بزرگترین پارک سرپوشیده کشور در بوستان غدیر در حال بررسی و انجام است.
احداث بزرگترین پارک سرپوشیده کشور در بوستان غدیر
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی در نشست مشترک مدیران شهری با فرماندار و نماینده رئیس جمهور چین در شهر لین شیا، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری قم، به حضور خیل عظیم زوار در این شهر اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر در قم حضور پیدا می‌کنند که این زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری در این شهر فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه باغ غدیر تنها بوستان تفریحی قم است، افزود: این بوستان با 138 هکتار مساحت یکی از بزرگترین کمپ‌های تفریحی قم است که 49 پروژه تفریحی در آن تعریف شده است.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه با تکمیل بوستان غدیر می‌توان گفت یکی از بزرگترین مراکز تفریحی کشور ایجاد شده است خاطرنشان کرد: از جمله ظرفیت‌های این بوستان پارک آبی مجموعه است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی گفت: همچنین باغ گیاه شناسی در بوستان غدیر در حال احداث است و برنامه‌هایی برای احداث امکانات تفریحی دیگر در این مجموعه داریم.

معتمدی همچنین از طراحی و بررسی احداث بزرگترین پارک سرپوشیده کشور در بوستان غدیر خبر داد و افزود: در طرح جامع بوستان غدیر مجموعه‌های تفریحی و گردشگری بسیار خوبی از جمله دریاچه مصنوعی دیده شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsf0s.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما