چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 41227
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم مطرح کرد

قم در رتبه دوم شاخص‌های مخابراتی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: از ابتدای دولت یازدهم 560 میلیارد ریال در حوزه تلفن ثابت و دیتا در استان قم سرمایه‌گذاری انجام شده و این استان براساس شاخص‌های مخابرات کشور رتبه دوم را در میان استان‌ها به خود اختصاص داده است.
قم در رتبه دوم شاخص‌های مخابراتی
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد  در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سیمای امید که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان استان قم برگزار شد، با بیان اینکه در هفته دولت امسال 95 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال در استان قم افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی بدون ارتباطات کشور نمی‌تواند به رشد و پیشرفت برسد به همین علت توسعه نیازمند تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در حوزه‌های مختلف ویژگی‌های مطلوبی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: تاکنون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات مطلوبی برای تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استان قم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بیش از 60 هزار تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است، تصریح کرد: اکنون متقاضی تلفن ثابت در استان نداریم؛ 119 روستا دارای اینترنتی پرسرعت خانگی مخابرات و 152 روستا دارای تلفن ثابت خانگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت یازدهم 560 میلیارد ریال در حوزه تلفن ثابت و دیتا در استان قم سرمایه‌گذاری انجام شده و شرکت مخابرات استان قم بر اساس شاخص‌های مخابرات کشور رتبه دوم را در میان استان‌ها به خود اختصاص داده است.

دهناد بهره‌برداری از جدید‌ترین شبکه دیتا با سرعت حداقل 40 گیگا بایت را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و ادامه داد: شبکه وای فای شهری به بهره‌برداری رسیده و در مجموع هزار و 270 میلیارد ریال در سه بخش همراه، ثابت و دیتا سرمایه‌گذاری شده که این رقم بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfe0dj.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما