يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 45700
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی شورای شهر قم:

مصوبه صدور گواهی ایمنی برای اصناف اجرایی شود

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مصوبه صدور گواهی ایمنی برای اصناف در پیچ و خم اداری افتاده و در شورای برنامه ریزی استان رفته و هنوز اجرایی نشده و اگر اجرایی شود گام بزرگی برای ارتقا سلامت و ایمنی است.
مصوبه صدور گواهی ایمنی برای اصناف اجرایی شود
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص صدور گواهی ایمنی برای واحدهای صنفی اظهار کرد: خرداد 93 شهرداری لایحه‌ای را به شورا فرستاد به عنوان صدور گواهی ایمنی برای واحدهای صنفی تا بتواند خطرات را در این بخش کنترل کند.

وی با بیان اینکه 40 درصد حوادث آتش‌سوزی مربوط به واحدهای صنفی است افزود: آتش‌نشانی از واحدهای صنفی بازدید و نواقص را اعلام و فرصتی برای رفع نقص داده می‌شد و براساس این لایحه گواهی ایمنی صادر می‌شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه همچنان لایحه صدور گواهی ایمنی اجرایی نشده است تصریح کرد: این مساله در پیچ و خم اداری افتاده و در شورای برنامه ریزی استان رفته و هنوز اجرایی نشده و اگر اجرایی شود گام بزرگی برای ارتقا سلامت و ایمنی است.

وی همچنین با بیان اینکه هزینه نگهداری مقابر خانوادگی به عهده سازمان آرامستان‌ها است گفت: با توجه به اینکه تعداد این مقابر زیاد نیست عدد خاصی نمی‌شود و نمی‌توان آن را به عموم تعمیم داد.

وی با تاکید بر اینکه دفن در قطعه جاری به صورت رایگان است افزود: افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از خدمات تدفین و تکفین نیز هزینه‌ای نمی‌پردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfxedj.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما