يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 3246
رئیس انجمن سینمای جوان قم خبر داد:

15 دی آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره فیلم قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن سینمای جوان استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره دوسالانه فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم تا 15 دی سال جاری خبر داد.
15 دی آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره فیلم قم
به گزارش قم نیوز، علی بیطرفان امروز با اشاره به پانزدهمین جشنواره دوسالانه فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم اظهار کرد: این جشنواره در قالب رشته‌های فیلم، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم از ۲۴ تا ۲۸ بهمن در استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته فیلم زمینه آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان را فراهم کرده تا هنرمندان پس از آشنایی به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم ادامه داد: این جشنواره زمینه شناسایی و کشف استعدادهای فیلمسازان استان قم را فراهم می‌کند.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار پانزدهمین جشنواره دوسالانه فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم تا ۱۵ دی خبر داد و افزود: هنرمندان تا تاریخ یاد شده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شهیدان فاطمی، نبش کوچه پنج، پلاک ۹۵ ارسال کنند.

بیطرفان به دیگر برنامه‌های هفته فیلم اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در زمینه کارگردانی و کارگاه تخصصی تصویربرداری به صورت روزانه با حضور فیلم‌سازان مطرح کشوری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: آثار چهار نفر از فیلمسازان استان قم در بخش مرور بر آثار این جشنواره پخش و همچنین جلسه نقد، بررسی و آشنایی با فیلمسازان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.t9wrak9x3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما