سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 2586
رئیس انجمن سینمای جوان استان قم خبر داد:

برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری پانزدهمین جشنواره دوسالانه فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم 24 تا 28 بهمن سال جاری خبر داد.
برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه در قم
به گزارش قم نیوز، علی بیطرفان امروز با اشاره به پانزدهمین جشنواره دوسالانه فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم اظهار کرد: این جشنواره در قالب رشته‌های فیلم، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم از ۲۴ تا ۲۸ بهمن در استان قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هفته فیلم فرصتی است تا آثار فیلم‌سازان استان در معرض عموم قرار گرفته و فیلمسازان با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم خاطرنشان کرد: نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در زمینه کارگردانی، کارگاه تخصصی تصویربرداری به صورت روزانه با حضور فیلم‌سازان مطرح کشوری در این هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثار چهار نفر از فیلم‌سازان استان قم در بخش مرور بر آثار این جشنواره پخش و همچنین جلسه نقد، بررسی و آشنایی با فیلم‌ساز برگزار می‌شود.

بیطرفان عنوان کرد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه عکسی، از عکس‌های منتخب جشنواره برپا می‌شود و عکاسان، هنرمندان و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی بیان کرد: تمام فیلم‌هایی که از سال ۸۸ تولید شده‌اند و نیز در بخش فیلمنامه و عکس هر اثری که در هفته‌های فیلم گذشته شرکت نکرده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم‌، عکس و فیلمنامه گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در دور شهر نبش کوچه پنج پلاک ۹۵ انجمن سینمای جوان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۷۷۳۱۲۵۵ تماس حاصل کنند.

بیطرفان به هدف برگزاری جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه اشاره کرد و افزود: شناسایی و کشف استعدادهای فیلمسازان استان قم مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.4qia2bqpela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما