قم نيوز : قم نیوز: پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه استان قم طی مراسمی با تقدیر از برگزیده ها در چهار بخش فیلم، عكس، فیلمنامه و پوستر فیلم جمعه شب در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی به كار خود پایان داد.
پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه استان قم به كار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز، دبیر پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه استان قم در این مراسم اعلام كرد : ۱۶۴ فیلم، ۸۸ فیلمنامه، ۸۰۰ عكس و ۵۴ پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

علی بیطرفان با اشاره به اینكه آثار رسیده در بخش عكس به لحاظ كمی و كیفی بسیار امیدواركننده تر از سالهای گذشته بود، گفت: ۷۹ عكاس آثار خود را به دبیرخانه پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه استان قم ارسال كردند كه ۵۰ قطعه عكس و هفت مجموعه عكس از ۳۲ عكاس به بخش مسابقه راه یافت.

وی هدف از برگزاری پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه را شناسایی فیلمسازان، ایجاد فضای رقابتی و در نتیجه ارتقای سطح كیفی آثار و تعامل بیشتر هنرمندان با یكدیگر عنوان كرد.

بیطرفان بیان كرد: تجلیل از هنرمندان پیشكسوت، برگزاری كارگاه فیلمنامه نویسی، كارگردانی و صدابرداری از جمله بخشهای پانزدهمین هفته فیلم، عكس و فیلمنامه استان قم بود.

وی افزود: مروری بر آثار دو فیلمساز روح الله مولوی و صادق جعفری، در بخش ویژه انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات نقد و بررسی از دیگر بخشهای این هفته بود.

پانزدهمین هفته فیلم و عكس استان قم كه از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، جمعه شب با تقدیر از برگزیده ها در چهار بخش فیلم، عكس، فیلمنامه و پوستر فیلم به كار خود پایان داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.qnkt23nq6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما