سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 26884

بحران پرسپولیس کار صبا را برابر این تیم دشوار‌تر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا تنها برای کسب پیروزی به دیدار پرسپولیس می‌رود گفت: بحران پرسپولیس کار صبا را برابر این تیم دشوار‌تر می‌کند.
بحران پرسپولیس کار صبا را برابر این تیم دشوار‌تر می‌کند
به گزارش قم نیوز، مهدی رضایی درباره ناکامی صبا در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: تراکتورسازی پیش از بازی با ما از نظر روانی در شرایط خوبی نبود و زیر فشار هوادارانش قرار داشت. با توجه به اینکه آرامش صبا بیشتر بود توانستیم بازی را بسیار خوب شروع کنیم.

وی گفت: پس از گل دوم، بازیکنان صبا تمرکز خود را از دست داده و فکر کردند که نیمه نخست با همین نتیجه به پایان می‌رسد اما گل ادینیو در لحظات پایانی نیمه نخست کار ما را سخت کرد و صحبت‌های صمد مرفاوی هم در بین دو نیمه مبنی بر اینکه نباید در دقایق اولیه نیمه دوم گل تساوی را دریافت کنیم نتیجه نداد و خیلی زود بازی به تساوی کشیده شد.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: تراکتورسازی پس از گل تساوی روحیه و انگیزه زیادی برای برد پیدا کرد و از نظر روانی در موقعیت غالب بر صبا قرار گرفت و جو ورزشگاه هم به این تیم کمک کرد بازی رو به جلو و هجومی تری ارائه کند و فکر می‌کنم در بازی با تراکتورسازی پیروزی را باور نداشتیم وگرنه نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

رضایی بیان کرد: زیبایی فوتبال به همین است که یک روز برنده‌اید و یک روز بازنده و فوتبال قابل پیش بینی نیست و حتی وقتی یک تیم با دو گل پیش می‌افتد نتیجه می‌تواند هر آن تغییر کند.

وی درباره حواشی پایان بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: رسول خطیبی در نیمه نخست پس از دریافت گل از صبا استرس زیادی داشت و دائم رو به نیمکت صبا می‌کرد و می‌گفت فوتبال بازی کنید و خودتان را روی زمین نیندازید در حالی که صبا داشت کار خودش را می‌کرد که البته این فشارهای روانی با توجه به نتیجه بازی، موقعیت تراکتورسازی و جوانی خطیبی طبیعی است.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: پاره‌ای مسائل در پایان بازی بین مهرداد طهماسبی و حامد لک رخ داد که مورد خاصی نبود و به خوبی و خوشی حل و فصل شد و فوتبال با این حواشی عجین است و جنگ لفظی و کری خواندن و تنش‌های این چنینی در فوتبال طبیعی است.

رضایی در مورد بازی هفته ششم تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تصریح کرد: درست است که پرسپولیس بحران زده است اما نباید فراموش کنیم که شیر همیشه شیر است و بحران پرسپولیس کار صبا را برابر این تیم دشوار‌تر می‌کند چه بسا اگر پرسپولیس دیروز پدیده را شکست می‌داد کار ما برای بازی برابر این تیم ساده‌تر بود.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس با تماشاگرانش همیشه تیمی قابل احترام و خطرناک است و با امید به اینکه تماشاگران در بازی روز شنبه در قم یک بازی تماشاگر را ببینند باید بگویم که صبا برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه به میدان می‌رود و به یک امتیاز راضی نیست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchk6ni.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما