شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 24165

صعود کننده‌ها به لیگ برتر فوتبال قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز:تیم‌های صعود کننده به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با پایان 11 هفته رقابت بین تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته اول مشخص شدند.
صعود کننده‌ها به لیگ برتر فوتبال قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، در فصل ۹۳- ۱۳۹۲ بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم ۱۲ تیم حضور داشتند و در مدت ۱۱ هفته تلاش خود را برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم به کار گرفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم در هر هفته ۶ بازی به انجام رسید و پیش‌بینی این بود که این رقابت‌ها تا پایان فصل بهار به طول انجامد و چهره صعودکننده‌ها به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شناسایی شود که از قضا همین گونه شد.

تمام بازی‌های این فصل از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم در مجموعه ورزشی تختی به انجام رسید و تیم‌های پیام، ایرانجوان، هنگ، پیروزان نیروگاه، ارم ساز وحدت، باقرآباد جعفریه، آریا، کیان نوین، مبتکر، افشین، آدلان و افشید با یکدیگر به رقابت پرداختند و این رقابت‌ها امروز به کار خود پایان داد.

تیم‌های شرکت ‌کننده در مسابقات این فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم بازی‌های خود را برای رسیدن به لیگ برتر به شکل دوره‌ای در حالی برگزار کردند و در پایان ۱۱ بازی سپری شده از این بازی‌ها، در نهایت تیم‌های فوتبال ایرانجوان و پیروزان نیروگاه، دیگر رقبا را پشت سر گذاشته و با قرار گرفتن در بالای جدول جواز صعود به بازی‌های لیگ برتر فوتبال قم را کسب کردند.

البته بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم کمی فرسایشی نیز شد چون میزبانی هیئت فوتبال استان قم از دو رویداد مهم فوتبال کشور یعنی رقابت‌های مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای باشگاه‌های کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان سبب شد تا بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم با تغییرات زیادی در برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیئت مواجه شود.

همچنین در میانه راه این بازی‌ها تیم آدلان به دلیل بی انضباطی از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شد اما سرانجام پرونده رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم بسته شد و دو تیم ایرانجوان و پیروزان راهی لیگ بر‌تر شدند و مبتکر و آدلان به دسته دوم سقوط کردند.

در پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم که با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد، تیم فوتبال ایرانجوان با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۰ بازی عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم فوتبال پیروزان با ۲۴ امتیاز به مقام دوم رسید و همراه با ایرانجوان به لیگ بر‌تر صعود کرد.

در جدول رده بندی فصل ۹۳- ۱۳۹۲ بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم پس از تیم‌های ایرانجوان و پیروزان که در رده‌های نخست و دوم قرار گرفتند، تیم‌های پیام با ۱۹ امتیاز، آریا با ۱۷ امتیاز و کیان نوین با ۱۵ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم ایستادند و و تیم‌های پرسپولیس جعفریه، افشید و هنگ ششم تا هشتم شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmzni.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما