دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 8411
در پایان رقابت در 7 رشته ورزشی مشخص شدند؛

برترین دو ومیدانی کاران قمی

قم نيوز : قم نیوز: نفرات برتر مواد انفرادی و تیمی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان قم در پایان جام رمضان مشخص شدند.
برترین دو ومیدانی کاران قمی
به گزارش قم نیوز، برای سومین سال متوالی هیئت دو و میدانی استان قم اقدام به برنامه ریزی برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی کرد و بر همین اساس نخستین مرحله لیگ دو ومیدانی باشگاه‌های قم برگزار شد.

بر اساس برنامه هیئت دو ومیدانی استان قم نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دو ومیدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های مدعی از نقاط مختلف استان قم از شور و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن تیم‌های مدعی در هفت رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نخستین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ دو ومیدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت دو ومیدانی کاران مدعی از تیم‌های مختلف در هفت ماده به انجام رسید و تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند که در بخش تیمی رده بندی نهایی مشخص شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت دو و میدانی استان قم، در نخستین مرحله این مسابقات دو و میدانی کاران تیم‌های شرکت‌کننده از هفت باشگاه دو و میدانی قم در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که دو و میدانی کاران مدعی در این مرحله از مسابقات در دوهای ۱۰۰، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر، ۴۰۰ متر با مانع، پرش با نیزه، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه پنج کیلوگرمی به رقابت با یکدیگر پرداختند و برترین‌ها مشخص شدند.

در ماده ۱۰۰ متر میثم صادق‌پور با زمان ۱۱ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت، در حالی که در این ماده علیرضا سعادتمند با زمان ۱۲ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه رتبه دوم را کسب کرد و مقام سوم با زمان ۱۱ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه به امیرحسین عظیمی رسید.

در ماده ۴۰۰ متر احمد ابراهیمی با زمان ۵۵ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی با زمان ۵۶ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه به حسین میرزایی رسید و علیرضا سعادتمند در این ماده با زمان ۵۷ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه سوم شد.

در ماده ۴۰۰ متر با مانع رضا ملک‌پور با زمان ۵۷ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد، در حالی که مهدی راستگو با زمان ۶۷ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم با زمان ۶۸ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه به مهدی مغاری رسید.

در ماده ۱۵۰۰ متر احمد ابراهیمی با زمان چهار دقیقه و ۳۵ ثانیه قهرمان شد، در این ماده سید امیر میری با زمان چهار دقیقه و ۳۷ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و علیرضا فتاحی به مقام سوم دست یافت.

در رشته پرش ارتفاع و در پایان جدال مدعیان، میثم صادق پور با پرشی به میزان یک متر و ۷۵ سانتی‌متر موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در حالی که در این ماده محمد سبب کار دوم شد و علیرضا نوروزی در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده پرش با نیزه علیرضا نوروزی با پرشی به میزان سه متر و ۷۰ سانتی‌متر موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد، در حالی که در این ماده علی جبارپور با پرش سه متر و ۶۹ سانتی‌متر در جایگاه دوم ایستاد و مهدی رحیکی با پرشی به میزان سه متر سوم شد.

در پرتاب وزنخ محمدحسین اسکندری قهرمان کشور در سال ۹۰ موفق به ثبت پرتابی به میزبان ۱۵ متر و سه سانتیمتر شد و در جایگاه نخست ایستاد، رضا خزایی با ۱۲ متر و ۶۸ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار گرفت و حامد خزایی با ۱۲ متر و ۲۳ سانتی‌متر به مقام سوم بسنده کرد.

در رده بندی نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان قم جام رمضان، تیم مقاومت با ۴۹ امتیاز، کهن آزمای جوان با ۳۰ امتیاز و پایگاه استعدادیابی بسیج با ۱۸ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.ydciw6djygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما