چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 3798
هفته گذشته صورت گرفت؛

226 کشته و مجروح حوادث رانندگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: حوادث رانندگی هفته گذشته در قم بیش از 220 مجروح و 6 کشته برجای گذاشت.
226 کشته و مجروح حوادث رانندگی در قم
به گزارش قم نیوز، اورژانس قم اعلام کرد که طی هفته گذشته، ۷ هزار و ۶۷۶ مورد تماس با این مرکز صورت گرفت که منجر به انجام ۸۴۰ مأموریت شهری و جاده‌ای شد.

‎از این تعداد مأموریت انجام شده ۲۳۷ حادثه مربوط به تصادف‌های شهری و ۵۱ مورد‎ اختصاص به حوادث جاده‌ای استان داشت که در مجموع ۲۲۴ مجروح جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و ۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

واژگونی یک دستگاه پژو پرشیا در مسیر ۷۲ تن به سمت شاه جمال با پنج مجروح، واژگونی یک دستگاه پیکان در جاده شهرک لبن با پنج مجروح و یک کشته، برخورد یک دستگاه تریلی با موتور سیکلت در کیلومتر ۳۰ جاده قدیم کاشان - قم با ۲ مجروح و ۲ کشته از جمله حوادث رخ داده در هفته گذشته بود.

همچنین، برخورد یک دستگاه پراید با پاترول در کیلومتر ۲۰ جاده جعفریه - قم با یک مجروح و ۲ کشته، برخورد یک دستگاه اتوبوس با پژو در کیلومتر۶ اتوبان تهران - قم پنج مجروح، واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ جاده قم - سلفچگان با ۶ مجروح از دیگر حوادث رانندگی هفته گذشته در قم گزارش شده است.

مجروحان هریک از حوادث شهری و جاده ای پس از مداوای اولیه در محل با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز آموزشی و درمانی سطح شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3apct1ayvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما