سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 39089
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تدوين برنامه راهبردي سازمان ميادين شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم از تدوين برنامه راهبردي اين سازمان خبر داد و گفت: اين برنامه حداكثر تا دو ماه آينده نهايي مي‌شود.
تدوين برنامه راهبردي سازمان ميادين شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، عليرضا مظفري با اشاره به اينكه شهرداري‌ها با شئونات مختلف زندگي مردم سر و كار دارند اظهار كرد: براي انجام وظايف شهرداري سازمان‌هاي مختلفي در حوزه مديريت شهري تشكيل شده است و اين سازمان‌ها تسهيل امور زندگي مردم را دنبال مي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه سازمان ميادين نيز در دو بخش وظيفه خدمت رساني به مردم را برعهده دارد،‌اظهار كرد: يكي از وظايف اين سازمان ايجاد ميادين بزرگ ميوه و تره بار است كه در فازهاي مختلف اين هدف دنبال مي‌شود و بخش ديگري از فعاليت‌هاي سازمان در زمينه ساماندهي است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم با اشاره به تدوين سند راهبردي اين سازمان اظهار كرد: اين سند مراحل آخر تدوين خود را مي‌گذراند و اين سند پنج ساله است و در بودجه‌هاي سنواتي بر اساس اين سند اقدام مي‌شود.

وي بيان كرد: گسترش فضاهاي كسب و كار، ارائه خدمات بهتر به مردم و... از نكاتي است كه در اين سند مورد توجه قرار گرفته است.

مظفري با اشاره به اتمام پروژه سورتمه ريلي با سرمايه‌گذاري ۴.۵ ميليارد توماني در بوستان علوي گفت:‌زائران و مسافران بسياري در شهر تردد دارند و به تناسب فضاهاي تفريحي در اين شهر كم است و در اين خصوص برنامه ريزي گرديده و نسبت به راه‌اندازي اين سورتمه اقدام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3uap.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما