شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47585
منبع : خبرگزاری فارس
فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور

رويارويي ماهان‌تنديس قم با آرمينه تهران در آخرين بازي فصل

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال بانوان ماهان‌تنديس قم در آخرين مسابقه خود از مرحله نهايي رقابت مدعيان صعود به ليگ دسته اول فوتسال زنان ايران برابر تيم آرمينه جنوب‌شرق تهران به ميدان مي‌رود.
رويارويي ماهان‌تنديس قم با آرمينه تهران در آخرين بازي فصل
به گزارش قم، پرونده دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور این هفته بسته می‌شود و چهار تیم حاضر در این مرحله که نمایندگان استان‌های تهران، چهارمحال و بختیاری، قم و قزوین هستند در جریان رتبه نهایی خود در این فصل قرار می‌گیرند.

این در حالی است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال، هر چهار تیم مجوز صعود به رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران را کسب کرده‌اند و بازی‌های این مرحله برای تعیین تیم قهرمان و مشخص شدن رده‌بندی پایانی این رقابت‌ها به انجام می‌رسد.

در این مرحله چهار تیم آرمینه جنوب‌شرق تهران، ماهان‌تندیس قم، متین فرخ‌شهر و پارس قزوین حضور دارند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، اما با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های قبل، بیشترین بخت قهرمانی برای نمایندگان تهران و فرخ‌شهر وجود دارد.

این در حالی است که نماینده فوتسال استان قم در نخستین بازی خود از این مرحله میزبان تیم فوتسال بانوان پارس قزوین بود و در روزی که مورد حمایت دختران و بانوان قمی حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان این شهر بود، با نتیجه پرگل 6 بر چهار به برتری رسید.

اما بانوان فوتسالیست تیم ماهان‌تندیس قم در دومین مسابقه خود از مرحله پایانی رقابت تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران برابر متین فرخ‌شهر نتیجه‌ای دور از انتظار کسب کردند و با قبول شکست پرگل در این دیدار، تا حد زیادی از قهرمانی فاصله گرفتند.

دختران فوتسالیست ماهان‌تندیس قم که از برد هفته نخست مقابل پارس قزوین روحیه بالایی داشتند با انگیزه کسب پیروزی در دومین بازی خود از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال مقابل تیم متین فرخ‌شهر قرار گرفتند اما در خانه شکست سنگین 6 بر دو را پذیرفت.

بانوان فوتسالیست تیم ماهان‌تندیس قم بعد از کسب یک برد و یک باخت در دیدارهای قبلی خود، با اندوخته‌ سه امتیازی برای  سومین دیدار خود در روز 14 اردیبهشت ماه در میهمانی تیم آرمینه جنوب شرق تهران آماده می‌شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciwwa5.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما