چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 22286

اتحاد آمادگی کمک به صبای قم را دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد قم از قابلیت این باشگاه برای معرفی بازیکنان توانمند به فوتبال قم و باشگاه صبا خبر داد.
اتحاد آمادگی کمک به صبای قم را دارد
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی با بیان اینکه این باشگاه از روز چهارم اردیبهشت ماه میزبان مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور است، تصریح کرد: تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تا روز چهارشنبه این هفته وارد قم می‌شوند و قرعه کشی بازی‌ها همان شب در هیئت فوتبال قم انجام می‌شود تا بازی‌ها از صبح روز پنجشنبه این هفته آغاز شود.

قاسمی عنوان داشت: همانند بازی‌هایی که در مرحله مقدماتی میزبان بودیم، دیدارهای مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و از تمام علاقمندان به فوتبال می‌خواهیم که با حضور در ورزشگاه حامی تیم اتحاد باشند و موجب دلگرمی جوانان مستعد و جویای نام این تیم برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بازیکنان شاغل در تیم جوانان اتحاد از استعدادهای خوش آتیه فوتبال قم به شمار می‌روند، تصریح کرد: به غیر از تعدادی از بازیکنان که به تازگی به تیم ما ملحق شده‌اند سایر نفرات از تربیت‌شدگان خود باشگاه اتحاد هستند و به واقع توانمندی بالایی دارند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد استان قم از مسئولان ورزش قم خواستار حمایت بیشتر از تیم‌های سازنده این رشته ورزشی شد و تصریح کرد: باور کنید اگر پشتیبانی جدی‌تری از باشگاه‌ها صورت بگیرد ما می‌توانیم بازیکنان خوبی را به فوتبال قم معرفی کنیم، بازیکنانی که از خود این استان هستند و می‌توانند رویای بومی شدن صبا را به واقعیت تبدیل کنند.

وی بیان داشت: هدف ما این است که یار و یاور باشگاه صبا و تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشیم، ما می‌توانیم بازیکنان بسیار خوبی به این باشگاه معرفی کنیم به شرط اینکه به اتحاد و دیگر باشگاه‌ها بهای بیشتر داده شود و به زودی یک صبای قم کاملا بومی داشته باشیم و از اینکه بودجه کلان استان هزینه این تیم می‌شود حسرت نخوریم.

قاسمی اظهار داشت: تمهیدات بسیار خوبی برای میزبانی شایسته از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور اندیشیده‌ایم و امیدواریم که در پایان از این گروه به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjm8e8.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما