پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 29478
عضو شورای شهر قم در گفت‌وگو با قم نیوز:

مردم از شهردار سابق درزمینهٔ زیباسازی شهر رضایت دارند

قم نيوز : قم نیوز: با اشاره به رضایت نسبی مردم از شهردار سابق گفت: شهردار سابق با توجه به فعالیت‌های زیباسازی در شهر رضایت نسبی مردم را جلب کرده است.
مردم از شهردار سابق درزمینهٔ زیباسازی شهر رضایت دارند
نعمت‌الله عواطف رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به رضایت نسبی مردم از شهردار سابق اظهار داشت: شهرداری سابق با توجه به فعالیت‌های زیباسازی در شهر مثل مبلمان شهری، رضایت نسبی مردم را جلب کرده است.

عضو شورای شهر قم افزود: در زمینه زیرساخت‌ها باید گفت زیرساخت‌ها از قبل ایجادشده بود و استارت این پروژه‌ها از قبل صورت گرفته است و در بهره‌برداری آن آقای دلبری هم نقش داشته‌اند.

عواطف رستمی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت که آقای دلبری در زمینه جذب سرمایه‌گذار فعالیت بالایی کنند چراکه شورای سوم بر اساس این فاکتور ایشان را به عنوان شهردار انتخاب کرده‌اند ولی متأسفانه در عملکرد ۳-۴ ساله ایشان سرمایه‌گذاری که جذب شود دیده نشده است و غالباً گرایش به اخذ وام از بانک بوده است.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم با انتقاد از عدم جذب سرمایه‌گذار در شهرداری قم گفت: اما واگر درگرفتن وام از بانک به دلیل سودهای بالایی که دارد وجود دارد لذا در ارتباط با سرمایه‌گذار گام‌های جدی برداشته نشده است.

عواطف رستمی گفت: بلوار پیامبر اعظم یکی از بلوارهایی است که هویت‌بخش شورای شهر است و این بلوار یکی از شاخصه‌های مهم شهر قم است.

وی بابیان این‌که در ارتباط با پروژه منوریل بهره‌وری‌های لازم صورت نگرفته است، تصریح کرد: پروژه‌های منوریل در کشورهای دیگر دارای اساس و پایه‌ است اما به دلیل اینکه جانمایی خوبی در قم صورت نگرفته است این امر نشان‌دهنده آن است که پروژه منوریل قم بنیان مطالعاتی ندارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjoxe8.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما