يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 5704
دلبری خبر داد:

راه اندازی موقت پارکینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی (ره) استان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم عصر روز شنبه از راه اندازی پاركینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی (ره) به صورت موقت در ایام پایانی سال خبر داد.
راه اندازی موقت پارکینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی (ره) استان
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری با اعلام این خبر گفت: با عنایت خداوند متعال و همت و تلاش پرسنل خدوم شهرداری قسمتی از این پارکینگ طبقاتی به صورت موقت راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان و مجاورین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) شد.

شهردار کلان شهر قم اظهار داشت: این پروژه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷شروع شد و هم اكنون یک طبقه از سه طبقه پارکینگ طبقاتی آن آماده ارائه خدمات به زائرین عزیز می‌باشد.

دلبری ضمن اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی تملک این پروژه گفت: علاوه بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه تملک، مبلغ ۴۵ میلیارد تومان جهت اجرای اسکلت و کف سازی هزینه شده است که سطح میدان بزرگ امام خمینی (ره) در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر یک طبقه از سه طبقه پارکینگ طبقاتی آماده ارائه خدمات می‌باشد.

شهردار کلان شهر قم افزود: گنجایش این پارکینگ طبقاتی ۲۰۲۰ خودرو می‌باشد که با توجه به تکمیل یک طبقه آن ظرفيت گنجایش این پارکینگ در حال حاضر یک سوم می‌باشد که حدود ۷۰۰ خودرو در آن می تواند پارک نماید.

دلبری ضمن اشاره به هزینه ۸۵ میلیارد تومانی انجام شده در خصوص اسکلت، کفسازی و یک طبقه پارکینگ طبقاتی گفت: طبق پیش بینی ها و برآورد مبلغ ۴۰ میلیارد تومان دیگر جهت تکمیل پروژه نیاز می باشد.

دلبری گفت: در این پروژه ۷۰۰ واحد تجاری، ۶۰۰ واحد سرویس بهداشتی پیش بینی شده است که جهت تاسیسات آن می بایست لوازم و امکانات از خارج کشور خریداری و تامین گردد که در حال برنامه ریزی جهت خرید و وارد نمودن این تاسیسات هستیم.

شهردار کلان شهر قم اذعان داشت: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا ۱۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می رسد.

شهردار کلان شهر قم تصریع کرد: شهرداری تمام تلاش و پتانسیل خود را بکار گرفته است تا پروژه انشاءالله در حداقل زمان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.vnmt23nqkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما