شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 31754
منبع : روابط عمومی بنیاد نخبگان استان قم
استاندار قم:

مدیران از ذهن پویای نخبگان استفاده کنند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر استفاده بهینه از ذهن پویای نخبگان گفت: باید ارتباط هر چه بیشتر نخبگان و صنعت برای رشد کارها بیشتر شود.
مدیران از ذهن پویای نخبگان استفاده کنند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان قم بیان کرد: خوشبختانه در کشور و به ویژه در استان قم نخبگان و دانشمندانی داریم که اگر درست در جایگاه خود قرار گیرند و احترام و اعتبار آنها حفظ شود برای پیشرفت و رشد همه جانبه کشور، مفید و موثر واقع می‌شود.

وی با اشاره به موضوع همکاری و وفاق حوزه نخبگان و دانشگاهیان و صنعت اظهار کرد: حوزه نظر و عمل، علم و تجربه و یا دانشگاه و مراکز صنعتی و حرفه‌ای باید به هم نزدیک شده و همکاری بیشتری داشته باشند.

استاندار قم تصریح کرد: مدیران با تجربه در مراکز مختلف باید بدانند که نیاز به نخبگان دانشگاهی دارند و نخبگان دانشگاهی هم باید بدانند که علم آنها باید در خدمت تجربه مدیران قرار گیرد تا بتوانند بهتر به پیشرفت نائل شوند. البته این همکاری نباید منجر به تحقیر یک طرف بیانجامد.

وی ادامه داد: نخبه دانشگاهی نباید مدیر با تجربه را به علت تحصیلات خود تحقیر کند و مدیر با تجربه نباید به علت جایگاه و تجربه خود نخبه دانشگاهی را تحقیر کند بلکه آنها مکمل و کمک کار همدیگرند و این مسئله‌ای لازم و ضروری است که باید در استان پی گیری شود.

در ابتدای این دیدار نیز محمد محمدرضایی رئیس بنیاد نخبگان استان قم و مشاور استاندار در آموزش عالی گزارشی از وضعیت نخبگان استان قم ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjxaet.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما