يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 35862
استاندارقم در جلسه مدیریت بحران:

مسئولان تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه بیاندیشند

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان استان قم هنگام وقوع حادثه گفت: سرعت و دقت و هماهنگی میان دستگاه‌های استان وجود داشته باشد تا در صورت هرگونه زلزله مجدد در جعفریه هیچ گونه خسارتی به مردم وارد نشود.
مسئولان تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه بیاندیشند
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: زلزله یک حادثه طبیعی است و موضوع جدیدی نیست اما در این زمینه باید سرعت عمل و آمادگی کافی وجود داشته باشد تا در صورت وقوع این حادثه کمترین خسارت وارد شود.

استاندار قم با اشاره به لزوم آمادگی در صورت وقوع زلزله مجدد در شهر جعفریه قم افزود: مسئولان باید بدون استرس هنگام وقوع زلزله فعالیت کنند تا هیچ گونه ترسی به مردم شهر جعفریه وارد نشود، شبکه‌های اجتماعی در این زمینه اثرگذار هستند و نباید با برخی شایعات مردم را نگران کرد.

صادقی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در آمادگی مردم در شرایط بحران بیان کرد: رسانه‌ها و صداوسیما باید ضمن تشریح علت زلزله که کمبود آب‌های زیرزمینی است مردم را برای مقابله با هرگونه حادثه ای آماده کنند.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان استان قم هنگام وقوع حادثه گفت: سرعت و دقت و هماهنگی میان دستگاه‌های استان وجود داشته باشد تا در صورت هرگونه زلزله مجدد در جعفریه هیچ گونه خسارتی به مردم وارد نشود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxj0s.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما