يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 18345
شهردار منطقه ۳ قم خبر داد

احداث بوستان صدف با بیش از ۵ هزار متر مربع در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۳قم گفت: بوستان صدف با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با بیش از ۵ هزار متر مربع احداث شد.
احداث بوستان صدف با بیش از ۵ هزار متر مربع در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ محمد موسوی منش با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص افتتاح بوستان صدف اظهار کرد: بوستان صدف که در بلوار نواب، انتهای بلوار شهید حاجی زاده واقع شده هم اکنون به اتمام رسیده است و آماده استفاده شهروندان شده است.
 
شهردار منطقه 3 با اشاره به اینکه این بوستان در محوطه‌ای بالغ بر 5 هزار متر مربع احداث شده است، افزود: برای آماده سازی این بوستان اعتباری بالغ 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه  بهسازی و مناسب سازی بوستان، ایجاد فضای مناسب برای تفریح و ورزش بزرگسالان و همچنین ایجاد فضای بازی برای کودکان است.
 
شهردار منطقه 3 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص بهسازی و آماده سازی بوستان صدف خاطر نشان کرد: انجام بیش از 2500 متر موزاییک فرش، اجرای 3 هزار متر جدول گذاری، ایجاد 300 متر مربع فضای بازی کودکان و... از جمله اقدامات انجام شده بوده است.
 
موسوی منش عنوان کرد: همچنین برای استفاده عموم شهروندان علاوه بر ایجاد سکوهای نشیمن، ست‌های ورزشی نیز در این بوستان نصب شده است تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcamen6.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما