دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 18626
همزمان با نوروز93:

بوستان رسانه در منطقه یک قم به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از بهره برداری بوستان رسانه در مساحتی بالغ بر 22 هزار متر مربع، همزمان با عید نوروز 93 خبر داد.
بوستان رسانه در منطقه یک قم به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، اکبر قلیچ با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه یک نسبت توسعه سرانه فضای سبز، اظهار داشت: احداث بوستان رسانه از اواخر سال91 با هدف تامین نیاز مردم به محلی برای گذارن اوقات فراغت، زیبا سازی منظر شهری و ایجاد امکانات تفریحی برای شهروندان آغاز و در نوروز93 به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت: بوستان رسانه بیش از 22 هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در انتهای بلوار زائر(بستر رودخانه) شهرک فرهنگیان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
قلیچ خاطرنشان کرد: خاک ریزی 3 هزار کامیون، جدول گذاری به طول 700 متر، کاشت 250 اصله درخت و 17 هزار متر مربع چمن، احداث مسیر پیاده رو، تامین پارکینگ و نصب 15 آلاچیق از جمله اقداماتی هستند که در زمینه زیر ساخت این بوستان صورت گرفته است. 
وی تصریح کرد: در ابتدا بنا بود بوستان رسانه در شهریور سال جاری به بهره برداری برسد، اما تدوین طرح تفصیلی جدید و مجاورت کانال فاضلاب شهری در نزدیکی این بوستان موجب شد، بهره برداری این پروژه به تعویق بیافتد.
شهردار منطقه یک عنوان داشت: همچنین تا پایان ماه ربیع الاول المان تلوزیون شهری در ابعاد 16 متر مربع در بوستان رسانه نصب می گردد.
قلیچ ایجاد، توسعه و حفظ فضای سبز شهری را یکی از نیازهای مهم منطقه یک عنوان کرد و افزود: احداث و کاشت فضای سبز بلوار محتشم کاشانی، در مساحت 8 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال نیز به اتمام رسیده است.
وی ابراز داشت: 950 متر جدول گذاری، تعداد 75 کامیون خاکبرداری، تعداد 610 کامیون خاک ریزی، لوله گذاری انهار جهت هدایت آب های سطحی، ایجاد امکان آبیاری تحت فشار و کاشت چمن و گل فصلی از جمله اقداماتی است که در زمینه زیر ساخت فضای سبز بلوار محتشم کاشانی انجام شده است.
قلیچ در پایان یادآور: از بین بردن کنده ها، هرس و رفع خطر از کلیه درختان سطح منطقه، از دیگر اقداماتی است که در زمستان سال جاری در راستای حفظ فضای سبز منطقه یک صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcceeqs.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما