چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 19170
استاندارقم :

مقاومت ملت ایران، غربی ها را پای میز مذاکره کشاند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بدون تردید اگر امروز قدرت های بزرگ دنیا با همه ادعای خود پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران آمده و حقوق ملت ما را به رسمیت می شناسند، مرهون ایستادگی و مقاومت مردم غیور و سربلند ایران است.
مقاومت ملت ایران، غربی ها را پای میز مذاکره کشاند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈ محمد صادق صالحی منشˈ سه شنبه شب درمراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابالفضل(ع) قم افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی،کشورمان در عرصه های گوناگون در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با توکل به قدرت لایزال الهی و با تکیه بر حمایت ها و پشتیبانی مردم، توانست نهضت انقلاب را رهبری کرده و در روزگار غربت دین، موج اسلام خواهی را در جامعه به راه انداخته و آموزه های دینی را در همه سطوح و شئون جامعه جاری کند.
 
استاندار قم با بیان اینکه امام راحل(ره) بر سه کلمه ˈجمهوری اسلامی ایرانˈ بسیار تاکید می کردند، اظهار داشت: ایشان پس از تشکیل حکومت اسلامی، بلافاصله بر برگزاری انتخابات تاکید کرده و مردمسالاری دینی را از همان ابتدا در ایران اسلامی نهادینه کردند.
 
وی با بیان اینکه امروز هم پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب، ملت بزرگ ایران درهمه انتخابات ها حضوری پرشور و حماسی دارند،تصریح کرد: مردم درسال 92 نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با خلق حماسه سیاسی، رییس جمهوری شجاع، اندیشمند و صاحبنظر را انتخاب کردند.
 
صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین دغدغه امام راحل(ره) را توسعه آموزش و پرورش، رسیدگی به محرومان و مستضعفان، گسترش عدالت، تقویت ارکان و پایه های نظام اسلامی، اهمیت به کار و تلاش در جامعه و نقش آفرینی جوانان و روحانیت عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز مردم و مسوولان به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، همه مشکلات و موانع پیش رو را کنار زده و با صلابت و سربلندی در مسیر بالنده انقلاب گام برمی دارند.
 
صالحی منش در پایان با اشاره به جایگاه علمی، معنوی و سیاسی شهر مقدس قم، توسعه و پیشرفت این استان در سالهای گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: هنوز برای رسیدن به سطح مطلوب از عمران و پیشرفت و آبادانی فاصله بسیاری داریم و امیدواریم با همدلی و هم افزایی همه مردم و مسوولان بتوانیم به افق روشن پیش رو دست یابیم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchvznz.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما