قم نيوز : قم نيوز:مدیر مرکز سامانه 137 از تغییر مکان این مرکز به منظور ایجاد زیرساختهای لازم برای افزایش کاربران خبر داد و گفت: این مرکز به صورت شبانهروزی پاسخگوی نیاز مردم است.
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اشاره به ساختمان پیشین سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: این ساختمان کاربری اداری و فضای مناسبی نداشت در حالی که سامانه ۱۳۷ باید دارای فضای استاندارد برای کاربران باشد تا ارائه خدمات بهتر صورت گیرد.
وی با اشاره به تغییر مکان ساختمان سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ گفت: ساختمان پیشین شهرداری در بلوار ۱۵ خرداد و در طرح عمرانی شهرداری قرار گرفته بود ولی اکنون در بلوار غدیر واقع شده که محل و فضای مناسبی است و از استحکام بالایی برخوردار است.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ خاطرنشان کرد: در ساختمان پیشین سامانه ۱۳۷، با توجه به افزایش سطح تماسها امکان توسعه وجود نداشت ولی در ساختمان جدید با زیرساختهای فراهم شده سامانه ۱۳۷ تا چند سال آینده از نظر ارتباطی و فضای اداری پاسخگو است.
وی عنوان داشت: اکنون فضای ساختمان از ۳۰ متر به ۱۰۰ متر افزایش پیدا کرده بنابراین این مرکز به دلیل دارا بودن فضای سالنی مناسب، راهبر سیستم میتواند کار کاربران را مدیریت کند.
رحیمی یادآور شد: تعداد خطوط تماس از پنج به هشت خط افزایش داده شده و امکان افزایش کاربران نیز وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز ساختمان جدید هزینه شده است گفت: در این شرایط زمان انتظار مردم کاهش پیدا میکند و در نتیجه بر رضایت آنها افزوده میشود.
مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ خاطرنشان کرد: زمانیکه سامانه ۱۳۷ فعالیت خود را آغاز کرد، سه کاربر در آن پاسخگو بودند ولی اکنون ۱۵ کاربر ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان وجود دارد و زمینه توسعه فراهم شده که این امر سطح رضایتمندی را افزایش میدهد.