پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 22926
مدیر سامانه 137 شهرداری قم خبر داد:

برقراری ارتباط 500 نفر از شهروندان در هر روز با سامانه 137

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سامانه 137 شهرداری قم از تماس روزانه 500 نفر از شهروندان با سامانه 137 شهرداری قم خبر داد.
برقراری ارتباط 500 نفر از شهروندان در هر روز با سامانه 137
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی در جلسه شورای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: در آذر ماه سال ۹۱ میانگین تماس مردم با سامانه ۱۳۷ روزانه ۱۳۰ تماس بوده است اما امروز این تعداد به ۵۰۰ تماس رسیده است.

وی بیان داشت: علاوه بر افزایش تماس‌ها، شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم هم هستیم که این امر نشان دهنده خدمات‌رسانی گسترده و تلاش نیروهای شهرداری است.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: در سه ماهه منتهی به سال ۹۰ میزان رضایتمندی مردم ۵۰ درصد بود که این رقم در مدت مشابه سال ۹۲ به بیش از ۸۸ درصد رسید.

رحیمی در خصوص تعداد تماس‌های برقرار شده در هر منطقه گفت: در سال گذشته میزان تماس‌ با سامانه ۱۳۷ در منطقه یک ۱۴ درصد، در منطقه دو ۱۱ درصد، در منطقه سه ۱۷ درصد، در منطقه چهار ۲۲ درصد، در منطقه پنج ۸ درصد، در منطقه شش ۱۶ درصد، در منطقه هفت ۹ درصد و در منطقه هشت ۴ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: بیشترین رضایت مردم نیز پس از تماس‌های برقرار شده مربوط به مناطق هشت، دو، پنج، یک، سه، چهار، هفت و شش بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تاکید کرد: پیگیری کردن تماس‌ها امر مهمی است که باید در هر منطقه به آن توجه شود و در این راستا به خوبی شاهد فعالیت هستیم.

رحیمی اذعان داشت: باید از تعاملات موجود استفاده کرده و بکوشیم تا هر چه بهتر و با سرعت عمل بیشتری به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaionu.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما