قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم از برقراري بيش از ۸ هزار تماس با اين سامانه در نيمه نخست آبان خبر داد.
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با بيان اينكه در نيمه نخست آبان ماه امسال ۸ هزار و ۱۸۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري قم برقرار شده است گفت: در اين تماسها همشهريان مطالب مرتبط با امور خدمات شهري، اطلاع رساني و راهنمايي، ترافيكي، فني و عمراني و روابط عمومي و فرهنگي را مطرح كردهاند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با اشاره به برقراري ۳ هزار و ۷۳۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در مورد مسائل خدمات شهري، گفت: اين تماسها در خصوص مباحث مرتبط با نظافت شهر، سد معبر، فضاي سبز و... بوده است.
خسروي تماسهاي برقرار شده در حوزه اطلاع رساني و راهنمايي زائر را ۲ هزار و ۹۵۲ مورد ذكر كرد و افزود: با توجه به اينكه قم شهري زائرپذير است، در اين زمينه بخش عمده مباحث مرتبط با اطلاع رساني و راهنماي زائرين از طريق سامانه ۱۳۷ صورت ميگيرد.
وي برقراري ۶۲۷ تماس در حوزه مسائل ترافيكي شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه فني و عمراني نيز ۵۰۲ تماس با سامانه ارتباطات مردمي شهرداري قم برقرار شده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم تماسهاي حوزه شهرسازي را مورد توجه قرار داد و افزود: در اين بخش نيز ۳۶۸ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده كه مسائل مرتبط با ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين بخش قرار گرفته است.
خسروي تماسهاي مرتبط با حوزه روابط عمومي و فرهنگي را هفت مورد عنوان كرد و با اشاره به بيشتري موضوعات مورد توجه شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري قم، گفت: بحث سد معبر با هزار و ۱۷ تماس بيشترين موضوع مورد توجه شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ بوده كه در اين موضوع ۵۴۲ تماس به سد معبر خودرويي اختصاص داشته است.
وي ادامه داد: پس از سد معبر حوزه پاركها و فضاي سبز با ۶۶۳ تماس و بحث آسفالت با ۵۷۹ تماس بيشترين موضوعات مورد توجه شهروندان بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم خاطرنشان كرد: در بحث فضاي سبز بيشترين پيامهاي مردمي با ۱۳۸ پيام به برخورد درختان با سيمهاي برق اختصاص داشته است.