قم نيوز : قم نیوز: مدير روابط عمومي و سامانه ۱۳۷ شهرداري ساوه از مركز سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم بازديد كرد.
به گزارش قم نیوز، مدير روابط عمومي و سامانه ۱۳۷ شهرداري ساوه از مركز مديريت شهري سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم بازديد كرد.
سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم در حاشيه اين بازديد توضيحاتي از روند فعاليت و پاسخگويي به سوالات و مشكلات شهروندان در اين سامانه اين كرد.
ابراهيم خسروي با بيان اينكه روزانه بيش از ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري قم برقرار ميشود، افزود: در اين سامانه پس از برقراري هر تماس مشكلات شهروندان به صورت الكترونيكي ثبت شده و پس از آن به سرعت به واحد مربوطه ارجاع ميشود.
وي تصريح كرد: پس از ارجاع پيامها به واحد مربوطه، روند رسيدگي به مشكلات و پيامهاي شهروندان بررسي شده و بازخوردها دريافت شده و اطلاعرساني لازم به شهروندان صورت ميگيرد.
همچنين در جلسه مشترك سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم و مدير روابط عمومي و سامانه ۱۳۷ شهرداري ساوه ضمن ارائه اطلاعات فعاليتها، وي با روند تبادل اطلاعات، اهداف و فرايند چرخش پيام در مركز سامانه ۱۳۷ مديريت شهري قم آشنا شد.
در اين نشست مهمانان به منظور تبادل تجربيات و آشنايي بيشتر با نحوه فعاليت و خدمات رساني سامانه ۱۳۷ به بحث و گفتگو پرداختند و در پايان از بخش هاي مختلف سامانه ۱۳۷ مديريت شهري قم بازديد كردند.