سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 45392
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برقراري بيش از ۸ هزار تماس مردمي با سامانه ۱۳۷

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم از برقراري ۸ هزار و ۷۷ مورد تماس با اين سامانه از ابتداي ديماه تا ۱۵ دي امسال خبر داد.
برقراري بيش از ۸ هزار تماس مردمي با سامانه ۱۳۷
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با اشاره به تماس‌هاي برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از ابتدا تا ۱۵ دي امسال، اظهار كرد: ۸ هزار و ۷۷ مورد تماس طي اين مدت با سامانه برقرار شده، ۳ هزار و ۴۰ مورد اطلاع‌رساني و راهنمايي به شهروندان صورت گرفته است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم خاطرنشان كرد: ۳ هزار و ۷۳۱ مورد خدمات شهري، ۵۹۴ مورد پروژه‌هاي فني و عمراني، ۳۹۵ مورد بحث‌هاي ترافيكي، ۳۱۱ مورد شهرسازي و ۶ مورد موضوعات فرهنگي بوده است.

خسروي با اشاره به بيشترين تماس با سامانه ۱۳۷ گفت: بيشترين موضوعات آسفالت با ۸۸۵ مورد و لكه‌گيري آسفالت معابر با ۲۰۴ مورد بوده است.

وي خاطرنشان كرد: ۷۹۹ پيام در قالب موضوع سد معبر بوده كه بيشترين موضوع در اين بخش برطرف كردن سد معبر دستفروشان خودرويي با ۴۱۴ مورد و آبگرفتگي معابر با ۶۸۰ مورد را شامل مي‌شود.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم عنوان كرد: شهروندان مواردي كه مشاهده مي‌كنند، دريچه‌هاي تير برق در بوستان‌ها و فضاي سبز به اصلاح نياز دارد، به سرعت با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل كنند.

خسروي يادآور شد: شهروندان مي توانند موارد مربوط به اتوبوس‌ها و تاكسي‌هاي سطح شهر از جمله انتظار بيش از اندازه، بحث نظافت و چگونگي برخورد رانندگان را با ۱۳۷ تماس بگيرند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcci1q0.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما