قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم از برقراري ۸ هزار و ۷۷ مورد تماس با اين سامانه از ابتداي ديماه تا ۱۵ دي امسال خبر داد.
به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با اشاره به تماسهاي برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از ابتدا تا ۱۵ دي امسال، اظهار كرد: ۸ هزار و ۷۷ مورد تماس طي اين مدت با سامانه برقرار شده، ۳ هزار و ۴۰ مورد اطلاعرساني و راهنمايي به شهروندان صورت گرفته است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم خاطرنشان كرد: ۳ هزار و ۷۳۱ مورد خدمات شهري، ۵۹۴ مورد پروژههاي فني و عمراني، ۳۹۵ مورد بحثهاي ترافيكي، ۳۱۱ مورد شهرسازي و ۶ مورد موضوعات فرهنگي بوده است.
خسروي با اشاره به بيشترين تماس با سامانه ۱۳۷ گفت: بيشترين موضوعات آسفالت با ۸۸۵ مورد و لكهگيري آسفالت معابر با ۲۰۴ مورد بوده است.
وي خاطرنشان كرد: ۷۹۹ پيام در قالب موضوع سد معبر بوده كه بيشترين موضوع در اين بخش برطرف كردن سد معبر دستفروشان خودرويي با ۴۱۴ مورد و آبگرفتگي معابر با ۶۸۰ مورد را شامل ميشود.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم عنوان كرد: شهروندان مواردي كه مشاهده ميكنند، دريچههاي تير برق در بوستانها و فضاي سبز به اصلاح نياز دارد، به سرعت با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل كنند.
خسروي يادآور شد: شهروندان مي توانند موارد مربوط به اتوبوسها و تاكسيهاي سطح شهر از جمله انتظار بيش از اندازه، بحث نظافت و چگونگي برخورد رانندگان را با ۱۳۷ تماس بگيرند.