قم نيوز : قم نيوز: سرپرست سامانه 137 شهرداري قم از برقراري 10 هزار و 69 مورد تماس با اين سامانه از اول تا 20 شهريور امسال خبر داد.
به گزارش قم نيوز ابراهيم خسروي با اشاره به تماسهاي برقرار شده با سامانه 137 از اول تا 20 شهريور امسال، اظهار كرد: طي اين مدت 10 هزار و 69 مورد تماس با سامانه برقرار شد كه از اين تعداد 585 مورد مباحث ترافيكي، 4 هزار و 794 مورد خدمات شهري، 771 مورد عمراني و فني و 3 هزار و 377 مورد پيامهاي اطلاعرساني و راهنماي زائر بوده است.
وی خاطرنشان كرد: ديگر تماسها شامل 527 مورد شهرسازي و پليس ساختمان و 15مورد پيامهاي روابط عمومي و فرهنگي است.
خسروی با اشاره به موضوعات بيشترين تماسهاي حاصل شده با سامانه، گفت: 394 تماس برطرف كردن سد معبر دستفروشان خودرويي، 237 مورد خاك و نخاله غيرمجاز، 218 مورد نظافت معابر، 197 تماس سد معبر اصناف و 171 مورد سد معبر دستفروشان دوره گرد بوده است.
وي خاطرنشان كرد: 2 هزار و 840 مورد مربوط به منطقه يك، هزار و 678 مورد مربوط به منطقه چهار، هزار و 612 مورد تماس مربوط به منطقه سه بوده است.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قم با بيان اينكه نيروهاي 137 در قالب سه شيفت به صورت 24 ساعته مشغول فعاليت هستند، گفت: با توجه به بازگشايي مدارس افراد ميتوانند در صورت انتقاد و پيشنهاد در حوزه حمل و نقل و خدمات شهري با سامانه 137 تماس حاصل كنند.
انتهاي پيام / 137