چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 54157
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ هندبال استان قم خبر داد

هندبالیست‌های قم در جمع 4 تيم برتر مسابقات نونهالان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ هندبال استان قم گفت: هندبالیست‌های آینده‌دار و مستعد قم در پیکارهای قهرمانی نونهالان ایران با حضور در جمع چهار تیم برتر به کار خود پایان دادند.
هندبالیست‌های قم در جمع 4 تيم برتر مسابقات نونهالان ایران
هندبالیست‌های قم در جمع 4 تيم برتر مسابقات نونهالان ایران
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز اظهار کرد: مسابقات هندبال نونهالان پسر منطقه دو قهرمانی کشور با حضور نمایندگان 6 تیم شرکت کننده قرعه‌کشی شد و تیم پسران هیأت‌‌ هندبال قم نیز متشکل از بازیکنان نخبه و با کادر فنی مجرب راهی این بازی‌ها شد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نونهالان ایران ابتدا در دو گروه سه تیمی با یکدیگر رقابت کردند که بر این اساس در گروه نخست تیم‌های مقاومت البرز، موسسه خیریه یاران شهر ری و هیأت‌‌ هندبال بابل به میدان رفتند و سه تیم حاضر در گروه دوم تیم‌های مدرسه هندبال شادروان مطلب‌زاده قائمشهر، هیأت‌‌ هندبال قم و شهرداری شهر قدس بودند.

رئیس هیأت‌‌ هندبال استان قم با اشاره به صعود تیم پسران هیأت‌‌ قم به جمع چهار تیم برتر این بازی‌ها، عنوان کرد: نونهالان عزیز و خوش‌آتیه هندبال قم هر دو مسابقه نیمه‌نهایی و رده‌بندی این دوره را با اختلاف دو گل واگذار کردند و سرانجام با کسب رتبه چهارم مسابقات به کار خود پایان دادند.

وی سپس به حذف ناباورانه تیم جوانان قم از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم ما با شایستگی در آستانه صعود به مرحله حذفی بود اما سپاهان اصفهان در یک بازی غیر مسئولانه و نامتعارف در برابر گچساران شکست خورد تا تیم خوب قم با فلاورجان دیگر نماینده ی استان اصفهان برخورد نکند و راه صعود تیم فلاورجان به جمع چهار تیم برتر هموار شد.

محمدخانی با اشاره به حضور محمدی و احترامی دو نماینده داوران استان قم در قضاوت رقابت‌های هندبال نونهالان منطقه دو نونهالان کشور، به تیم بانوان قم اشاره و ابراز کرد: تیم هندبال بانوان قم متشکل از بازیکنان نونهال و نوجوان با مربیگری خانم افشاری در دیداری تدارکاتی در اصفهان با نتیجه 20 بر 18 تیم شهید قدیانی شاهین‌شهر را شکست داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz8bs.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما