يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 29284
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم:

طرح تعویض هزار دستگاه تاکسی فرسوده در اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: زمانی که طرح تحویل خودرو بوسیله ایران‌خودرو مجدداً شروع شود از اردیبهشت‌ماه سال آینده طرح تعویض هزار دستگاه تاکسی فرسوده آغاز می‌شود.
طرح تعویض هزار دستگاه تاکسی فرسوده در اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز می‌شود
مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نیوز، بابیان این‌که تاکسی زائرها درحد یک طرح است و هنوز عملیاتی نشده است، اظهار داشت: برنامه بر این است که تعدادی از تاکسی‌های نو که در حال خرید هستند با آرم و علائم مشخص در قسمت تاکسی زائر یا تاکسی گردشی فعال شوند.

مدیرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم افزود: قرار بر این است که با فعال شدن این تاکسی زائرها چند دستگاه به هتل‌های بزرگ داده شود، همچنین در اطراف حرم مطهرحضرت معصومه (س) هم دو سه ایستگاه مستقرمی‌شود تا زائران و مجاوران حرم مطهر بتوانند از این ماشین‌ها استفاده نمایند.

عزتی خاطرنشان کرد: بر روی این ماشین‌ها هم با زبان عربی وهم انگلیسی نوشته می‌شوند تا بتوانیم خدماتی را به این زائران بدهیم و رانندگانی که جذب می‌گردند افرادی هستند که به زبان‌های عربی و انگلیسی آشنا باشند و این افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا هستند و یک دوره کوتاه مدت آشنایی به زبان انگلیسی و عربی هم به این افراد آموزش داده می‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح در اواخر خرداد ماه تصریح کرد: به دلیل این‌که باید ماشین‌های نو وارد شوند و انبارگردانی‌های ایران‌خودرو هم از ۳۰ بهمن تعطیل‌ شده است و ماشین تحویل داده نمی‌شود، لذا تحویل ماشین‌ها در ۲۰ فروردین به بعد انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم افزود: تعدادی از این تاکسی‌ها به هتل‌ها اختصاص داده می‌شود و تعدادی نیز به چند نقطه در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اختصاص داده می‌شود همچنین ممکن است به برخی ادارات و بعضی مجتمع‌ها تاکسی گردشی‌ اختصاص داده شود.

عزتی در رابطه با طرح تعویض تاکسی‌ها نیز گفت: تابه‌حال ۱۸۰ تاکسی نو وارد شهر شده است و ۱۸۰ تاکسی کهنه هم از رده خارج‌ شده‌اند و زمانی که طرح تحویل خودرو به وسیله ایران خودرو مجدداً شروع شود از اردیبهشت‌ماه سال آینده طرح تعویض هزار دستگاه تاکسی فرسوده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceew8w.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما