پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 30919
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی قم در هفته گذشته ۵۷۹ مجروح بر جا گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۷۹ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۲۱۷ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان، ۳۸۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵ نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.
حوادث ترافیکی قم در هفته گذشته ۵۷۹ مجروح بر جا گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته ۲۰ خردادماه تا صبح امروز ۲۸ خرداد اظهار داشت: در این مدت ۸ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۴۱۷ مأموریت شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه هزار و ۲۱۸ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: ۴۹۶ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۴۱۲ حادثه ترافیکی در شهر قم داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ۷۵ مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.

فراهانی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۷۹ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۲۱۷ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان، ۳۸۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵ نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران اظهار داشت: ۳۵۲ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۴۱۲ نفر شد.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از موتورسیکلت‌سواران در این حوادث جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: ۱۷۳ نفر از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل درمان شدند و مابقی توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس قم برای درمان به مراکز درمانی ارجاع شدند.

فراهانی با اشاره به حوادث شاخص قم در هفته گذشته بیان کرد: حادثه‌ای در ساعات بامدادی روز ۲۰ خردادماه در قم اتفاق افتاد که براثر برخورد موتور با خودرو در کمربندی شاه جمال و ۷۲ تن آقایی ۲۲ ساله جان خود را از دست داد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: در حادثه برخورد کامیون با موتور در تاریخ ۲۲ خردادماه در جاده کهک به سمت ورجان دو نفر آقا و خانم ۳۵ و ۳۰ ساله فوت کردند.

فراهانی با اشاره به آمار بالای تصادفات منجر به جرح و فوت مربوط به موتورسیکلت‌سواران در قم از موتورسیکلت‌سواران خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی و موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث کمتری در این بخش باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb99bf.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما