شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 32300
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم ۵ کشته برجای گذاشت‌‌

قم نيوز : قم نگار: معاون اورژانس قم با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۶۷ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۹۱ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
حوادث ترافیکی در قم ۵ کشته برجای گذاشت‌‌
به گزارش قم نگار، مهدی فراهانی با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته ۳۱ مرداد ماه تا صبح امروز ۷ شهریور اظهار داشت: در این مدت ۸ هزار و ۵۹۹ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۳۷۵ مأموریت شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه هزار و ۱۵۴ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: ۲۲۱ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۴۷۶ حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، خاطرنشان کرد: ۳۹۸ مورد از این حوادث داخل شهر و ۷۸ مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.

فراهانی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۶۸ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۹۱ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۶۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه ۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اظهار داشت: ۳۰۲ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۳۴۹ نفر شد.

وی تصریح کرد: ۱۴۳ نفر از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل درمان، ۲۰۵ نفر توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس قم برای درمان به مراکز درمانی ارجاع و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvxnx.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما