دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 32602
رئیس مؤسسه الزهرا (س):

مراسم جشن ازدواج ۲۲۰ زوج‌ جوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: رئیس مؤسسه الزهر (س) با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان در قم گفت: در راستای ترغیب و تشویق ازدواج جوانان قرار است سه‌شنبه هفته جاری مراسم جشن ازدواج ۲۲۰ نفر از زوج‌های جوان برگزار شود.
مراسم جشن ازدواج ۲۲۰ زوج‌ جوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجةالاسلام سیدمحمد امامی با اشاره به فرارسیدن سال روز ازدواج آسان و اقدامات صورت گرفته توسط این موسسه در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان اظهار داشت: مجمع خیران با هماهنگی و حمایت همه سازمان‌ها ستاد برگزاری جشنواره ازدواج استان را در سال روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) برگزار می‌کند.

رئیس مؤسسه الزهرا (س) با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان در قم افزود: در راستای ترغیب و تشویق ازدواج جوانان قرار است روز سه شنبه پس از نماز مغرب و عشا در تالار شهرداری مراسم جشن ازدواج ۲۲۰ نفر از زوج‌های جوان برگزار شود.

امامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر جشن ازدواج آسان بیان کرد: معمولاً زوج‌هایی که در این مراسم دعوت می‌شوند از گروه‌های هدف ما هستند و تمام موسساتی که در طول سال گذشته خدمات ازدواج اعم از جهیزیه، اشتغال و مشاوره داشتند ما به آن‌ها سهمیه داده‌ایم و در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

رئیس مؤسسه الزهرا (س) با بیان این که قرار است ‌در جشن ازدواج امسال اسمی از هیچ سازمانی گفته نشود، تصریح کرد: سیاست‌مان این است که همایش جشن ازدواج را به دور از هرگونه آرم و اسمی برگزار کنیم‌.

امامی با اشاره به کمک‌های مؤسسه الزهرا (س) در راستای تسهیل امر ازدواج اظهار داشت: مؤسسه الزهرا (س) ۲۱۴۲ خدمات اعم از جهیزیه، مشاوره برگزاری مراسم را بر عهده داشته که هر مؤسسه‌ای با توجه به توانایی‌هایی خویش کمک‌های خود را در راستای ازدواج آسان انجام داده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccieq1.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما