شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 10331

امیر آبادی: ملاک عمل در شرایط کنونی فرمایشات رهبری است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس گفت: امروز ملاک و میزان عمل برای ما فرمایشات مقام معظم رهبری است که شجاعانه به سکان‌داری کشتی انقلاب می‌پردازند.
امیر آبادی:  ملاک عمل در شرایط کنونی فرمایشات رهبری است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در دومین یادواره شهدای محله مهرآباد قم که در مسجد امام جواد(ع) این منطقه برگزار شد با تاکید بر الگو گرفتن از شهدا در همه عرصه‌ها ابراز کرد: همه مردم ایران به ویژه مدیران و مسئولان باید سیره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را الگویی برای خدمت‌رسانی بی‌منت قرار داده و در راستای اهداف مد نظر شهدا حرکت کنند.

وی افزود: لازم است جوانان با آموزه‌های اصیل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شده و با درس‌آموزی از شهدا به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مطالعه خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا برای نسل امروز به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مفید بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب می‌توانند با تأسی به شهدا، به اهداف متعالی در زندگی دست یابند.

وی با بیان اینکه در همه دوران‌ها رسانه‌های غربی به تبلیغ علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌پرداختند گفت: بسیاری از رزمندگان اسلام از میان قشر جوان و نوجوان به ویژه دانش‌آموز و به صورت داوطلبانه در جبهه‌ها حاضر شده بودند و شهدای فراوانی را نیز تقدیم انقلاب کردند اما در آن زمان رادیوهای بیگانه سعی داشتند این‌طور القا کنند که اعزام دانش‌آموزان به جبهه اجباری است.

امیرآبادی ادامه داد: جنگ ما دفاعی مقدس بود که ملت ایران در برابر همه جهانیان ایستادگی کرد و امروز هم همه قدرت‌ها وارد جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی شده و سعی در وادار کردن مردم ایران به تسلیم شدن دارند اما ملت ما با تأسی به امام حسین(ع) که حتی با بستن آب تسلیم لشکر کفر نشد، در مقابل مستکبران سر خم نخواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در روز قیامت در مقابل شهدا پاسخگو خواهند بود گفت: امنیت و آرامش امروز به دلیل جان‌فشانی شهداست و امروز ملاک و میزان عمل برای ما فرمایشات مقام معظم رهبری است که شجاعانه و آگاهانه سکان‌دار کشتی انقلاب بوده و با رصد دقیق مسائل جهانی و منطقه‌ای و بر اساس اصول اسلام و آرمان‌های امام راحل(ره) به تدبیر امور می‌پردازند و در این میان سخنان برخی افراد از داخل نیز تأثیری بر ملت ما نخواهد داشت.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و مردود شدن برخی افراد افزود: عدم بصیرت موجب شد بعضی افراد نتوانند در مسیر انقلاب بمانند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی برخی به عنوان ستون پنجم دشمن یا با قصد سوداگری به مشکلات دامن می‌زنند اما مردم ایران باید هوشیار باشند و در مقابل هجمه‌های اقتصادی غرب ایستادگی کنند ضمن اینکه با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، ملت ایران باید بصیرت و آگاهی خود را حفظ و در راستای تقویت آن تلاش کنند تا دشمنان نتوانند با فریب‌کاری به اهداف خود دست یابند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به محرومیت برخی مناطق قم همچون نیروگاه و محله مهرآباد گفت: مقام معظم رهبری نیز طی سفر دو سال قبل به قم بر محرومت‌زدایی از این مناطق تاکید کرده و خواستار توجه جدی مسئولان نسبت به اختصاص امکانات بیشتر به مردم ساکن در منطقه نیروگاه شدند بنابراین امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبری، مدیران و مسئولان استان خدمت‌رسانی به قم به ویژه مناطق محروم را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdchzxnz.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما