يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 10557
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی

چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان با حضور لاریجانی رییس شورای اسلامی 30 آذرماه جاری در مجتمع یاوران مهدی(عج) در قم برگزار می شود.
چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، مدیر مجموعه عاشقان حضرت محسن(ع) روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این همایش که یک هزار نفر از سراسر کشور حضور خواهند داشت ، از ۱۶ پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان تجلیل می شود.

وی تجلیل از حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید به عنوان پیرغلام از دیگر برنامه های این همایش می باشد.

سید مجید رضوی افزود: درحاشیه این همایش ، از کتاب زندگی نامه تجلیل شدگان، مجموعه مقالات ارسالی و تمبر مخصوص چهارمین همایش رونمایی می شود.

وی پاسداشت و تکریم از خادمان، معرفی الگوهای مدح به نسل جوان، جمع آوری اطلاعات پیرغلامان،جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان، تبیین نقش مداحان در بازشناسی واقعه عاشورا، بازشناسی شیوه های عزاداری و مدیحه سرایی سنتی و آسیب شناسی روش های عزاداری معاصر را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

رضوی گفت:این همایش سوی مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای مذهبی هیات های مذهبی، کانون شاعران و مداحان و اداره کل ورزش وجوانان قم برگزار می شود.

رضوی، با اشاره به اینکه ۱۳۵ هزار نفر عضو رسمی و افتخاری مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) هستند گفت: این مجمع با تالیف بیش از ۹۰ عنوان کتاب و فعالیت های فرهنگی و مذهبی از جوانان و اقدامات فرهنگی در سطح شهر پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdchqmnz.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما