دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 10838
با رای هیئت داوران و انتخاب برگزیده شدند

راهیابی 11 فیلم‌نامه به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش

قم نيوز : قم نیوز: مشاور اجرایی جشنواره نماز و نیایش گفت: هیئت داوران و انتخاب از مجموع 272 فیلم‌نامه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 11 فیلم‌نامه را شایسته شرکت در بخش مسابقه دانست.
راهیابی 11 فیلم‌نامه به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر با بیان اینکه امسال با رشد مطلوبی در آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش مواجه شدیم بیان کرد: هنرمندان جوان از سراسر کشور ۲۷۲ فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که داوران پس از مطالعه این آثار ۱۱ فیلم‌نامه‌ را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند.

وی با تاکید بر اینکه داوران با دقت و جدیت آثار ارسالی به دبیرخانه را مطالعه کردند تصریح کرد: تیرداد سخایی، احمد نجاریان و محمود سالاری ۱۱ فیلم‌نامه را برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره شایسته دانسته و نفرات برگزیده خود را در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهند کرد.

مشاور اجرایی جشنواره نماز و نیایش ادامه داد: هیئت داوران و هیئت انتخاب، فیلم‌نامه‌های «پاپر» به قلم مهدی صالح یار از مرند، «چتری برای باران» به نویسندگی محسن جهانی از مشهد، «کاغذ دورو» به نویسندگی مهناز همتیان از قم، «غریبه‌ای در غبار» به نویسندگی شهرام اشرف از ابیانه را شایسته حضور در بخش مسابقه ذکر کردند.

وی اضافه کرد: هیئت انتخاب و هیئت داوران همچنین فیلم‌نامه‌های «طوطی و بازرگان» نوشته علی آقایی از تهران، «آهو» نوشته انیس حسنی‌نژاد از کرمان، مجموعه سریال «ای کاش» نوشته محمدرضا تهرانی صادق از تهران، «ریل بان» نوشته سید وحید حسینی نامی از تبریز، «ابر رحمت» نوشته سعید احمدیان از کرمانشاه و «خواب شیرین» نوشته سلمان مهرجو از ازنا را برگزیدند تا در بخش مسابقه به رقابتی تنگاتنگ بپردازند.

مشاور اجرایی جشنواره نماز و نیایش تاکید کرد: نفرات اول تا سوم و همچنین بهترین فیلم‌نامه با موضوع اقتباس ادبی از متون کهن ایرانی و اسلامی و قصص قرآن، احادیث و روایات عصر روز پنجم بهمن‌ ماه هم‌زمان با آیین پایانی جشنواره معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هیئت داوران آرای قطعی خود را روز پایانی جشنواره نماز و نیایش اعلام کرده و جوایز در نظر گرفته شده را به صاحبان آثار برتر اهدا خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjooev.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما