سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 1087
توسلی:

برای کسب جواز صعود تلاش می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: صبای نوین قم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارد و ما فقط برای کسب جواز صعود تلاش می‌کنیم.
برای کسب جواز صعود تلاش می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سعید توسلی امروز اظهار کرد: برای اینکه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تثبیت کنیم، برای برد در دیدار آینده مقابل شاهین تهران به میدان می‌وریم.

وی با تاکید بر اینکه صبای نوین قم به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارد، به همین دلیل در دیدار جمعه این هفته با شاهین تهران با تمام قوا مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت و با اینکه حریف از شرایط میزبانی نیز بهره می‌برد، ولی برای کسب نتیجه مطلوب بازی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم ادامه داد: البته صبای نوین قم در خانه خود در دیدارهای گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است و ما از چهار بازی گذشته ۱۰ امتیاز در کارنامه داریم ولی این دلیلی بر پایان کار ما ‌یا دست کم گرفتن حریفان نیست.

وی تاکید کرد: صبای نوین قم شرایط بسیار مناسبی در جدول رده‌بندی دارد و کار ما برای تداوم موفقیت‌ها در دیدارهای گذشته مهم است، بنابراین در تلاش برای اینکه به مسابقات مرحله دوم صعود کنیم باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا در این موقعیت قرار بگیریم، بسیار سخت است اما تلاش خود را از دیدار با شاهین تهران از نو آغاز می‌کنیم.

توسلی عنوان کرد: اینکه تیم صبای نوین قم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد و یا در حال حاضر در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است، در این دیدار نباید مایه غرور ما شود بلکه بازیکنان ما باید با اعتماد به نفس کامل برای پیروزی دیگری تلاش کنند.
وی تصریح کرد: با اینکه ما زمان زیادی برای تمرین کردن پیش از آغاز لیگ نداشته‌ایم اما معتقدم تیم صبای نوین قم مهره‌های خوب و با تجربه‌ای دارد که در صورت داشتن فرصت بیشتر، برای تیم‌های مقابل بسیار خطرناک خواهد بود، از این رو با روحیه‌ای بسیار خوب به مصاف شاهین تهران در هفته پنجم لیگ آزادگان خواهیم رفت.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم در خصوص دیدار این تیم برابر شاهین تهران در مسابقات هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تاکید کرد: ما از نخستین بازی در خارج از خانه نتیجه پیروزی سه بر دو مقابل شاهین کرج را در کارنامه داریم و قطعا در این مسابقه نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
وی عنوان کرد: برای حضور قدرتمند صبای نوین قم در این مسابقات، بازیکنان مطرح و آینده‌داری در خط دفاعی، میانی و هجومی در لیگ آزادگان بازی می‌کنند و خوشبختانه بازیکنان ما با غیرت و تعصب تا این هفته برای تیم بازی کرده‌اند.
صبای نوین قم جمعه این هفته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در تهران مهمان تیم شاهین این شهر است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.6nzt23nvqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما