دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 2042
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم:

حضور در لیگ آزادگان استعدادهای قم را بارور می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: در حال حاضر بازیکنان مستعدی داریم که حضور با انگیزه آنها در لیگ آزادگان به موفقیت تیم کمک زیادی کرده و از سویی نیز موجب بارور شدن استعدادی فوتبال قم می‌شود.
حضور در لیگ آزادگان استعدادهای قم را بارور می‌کند
به گزارش قم نیوز، سعید توسلی تصریح کرد: در سال‌های اخیر تیم‌های قمی در مسابقات لیگ‌ جام آزادگان توفیق چندانی نداشته‌اند اما امسال روند تیم ما بسیار خوب بوده و در صورت حمایت از تیم صبای نوین و تداوم این روند، قطعا این مهم دستاورد خوبی برای فوتبال قم است.

وی ادامه داد: صرف نظر از نتایجی که صبای نوین قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور کسب می‌کند و تا این هفته موفقیت‌آمیز بوده، مهم این است که استعداد و توانمندی فوتبالیست‌های خوب قمی در مصاف با سایر رقبا به خوبی به نمایش در‌می‌آید و از سوی دیگر توان فوتبال قم به شکل جدی برابر حریفان محک می‌خورد.

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: در حالی که در سال‌های گذشته نمایندگان قم در لیگ آزادگان توفیق چندانی نداشته‌اند، امسال تیم موفق صبای نوین قم در رقابت‌های لیگ آزادگان پر قدرت حضور یافته است.

وی در ادامه به عملکرد این تیم در پیکارهای هفته‌های اول تا دهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: تنها یک هفته به پایان دو رفت رقابت‌های لیگ آزادگان باقی مانده است و صبای نوین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم بخت خوبی برای کسب جواز صعود به مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها دارد.

توسلی اضافه کرد: این هفته بازی ما در خانه برابر تیم فوتبال شهرداری چابکسر برگزار شد که در آن شدیدا به دنبال کسب سه امتیاز بودیم اما بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید و همچنان تیم استقلال ساری در صدر قرار گرفت و صبای نوین قم با کسب ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

وی اظهار کرد: کسب پنج پیروزی، چهار تساوی و یک باخت از بازی‌های گذشته نشان از عملکرد خوب و قابل قبول تیم فوتبال صبای نوین قم است، تیمی که کمترین زمان ممکن برای انجام تمرینات پیش از فصل را داشته ولی هفته به هفته بهتر از گذشته شد.

مربی جوان تیم فوتبال صبای نوین قم در لیگ آزادگان، عنوان کرد: در جلسه کمیته فنی که با حضور سرپرست باشگاه و همچنین اعضای کادر فنی برگزار کردیم، شرایط تیم، نتایج کسب شده، موقعیت تیم در جدول رده‌بندی و همچنین راهکارهای تقویت تیم در ادامه لیگ بررسی شد تا در نیم فصل دوم حضور بهتری در جدال با حریفان خود داشته باشیم.

در مسابقات این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای نوین قم و ۱۰ تیم دیگر در گروه دوم مرحله مقدماتی حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های برتر برای صعود به مرحله بعد شناخته شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.xe8fuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما