چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 10914
مربی تیم فوتبال صبای قم:

به آسیایی شدن امیدوار شدیم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شروع بسیار خوبی در آغاز دور برگشت لیگ برتر داشتیم و اگر در ادامه همین روند را ادامه بدهیم، باز هم سهمیه آسیا در چنگ صبای قم خواهد بود.
به آسیایی شدن امیدوار شدیم
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه پیروزی شیرین و دلچسبی را برابر پیکان تهران کسب کردیم، تصریح کرد: صبای قم با استفاده از بازیکنان خوب و آماده‌ای که برای دور برگشت لیگ برتر دارد می‌تواند یکی از مدعیان لیگ برتر در این فصل باشد.

وی با اشاره به بازی تیمش با پیکان تهران که به برتری چهار بر یک به سود صبای قم انجامید، افزود: بازی بسیار خوبی انجام دادیم که خوشبختانه منجر به کسب سه امتیاز شد و ما توانستیم از همین آغاز راه دو پله در جدول صعود کنیم.

باید بیشتر گل می‌زدیم
مربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه خوب بازی کردیم و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتیم بیان داشت: حتی اگر مهاجمان صبا بیشتر دقت می‌کردند و در استفاده از فرصت‌های گلزنی دقیق‌تر بودند و تمام فرصت‌های ما با دقت بیشتر مهاجمان به گل تبدیل می‌شد، با تعداد گل‌های بیشتری پیروز می‌شدیم.

وی با بیان اینکه تیم خوبی داریم که می‌تواند یکی از مدعیان این فصل باشد، تاکید کرد: تردید ندارم که بازی به بازی در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت، بازیکنان ما به هماهنگی بیشتری دست می‌یابند و قطعاً خواهند توانست اهداف، تاکتیک‌ها و برنامه‌های تمرین شده را به خوبی در زمین اجرا کنند.

بهره‌گیری از جوانان در کنار با تجربه‌ها جواب داد
بختیاری‌زاده افزود: ما تیمی هستیم که بازیکنان جوان و جویای نام در کنار مهره‌های با تجربه و خوش فکر برای لیگ دوازدهم تشکیل شده است و در تعطیلات نیم فصل زمان خوبی برای تمرین کردن داشته‌ایم و طبیعی است که قطعاً روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود.

وی از بازی خوب بازیکنان تیم صبای قم در این دیدار خارج از خانه تقدیر کرد و بیان داشت: حریف ما تیم خوبی بود اما آنها توان مقابله با صبا را نداشتند و ما توانستیم از فرصت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی بهره برده و به پیروزی پر گلی دست یابیم.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری چهار بر یک در دیدار خارج از خانه برابر پیکان تهران از مکان سیزدهم به رده یازدهم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceeo8z.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما