شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 11452
مدیر عامل سازمان میادین ميوه و تره بار شهرداري قم خبر داد:

ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی و خانگی

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم از ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی و خانگی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی و خانگی
به گزارش قم نیوز، حسن قنبري با اعلام اين خبر اظهار داشت: عرضه غذاي سنتي و خانگي توسط واحدهاي سيار با همكاري بخش خصوصي در راستای خدمت رسانی به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران انجام مي شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهري شهرداري کلانشهر قم افزود: به منظور سهولت در ارائه غذای گرم سنتی و مناسب به زائرین و شهروندان عزیز، در مذاکرات صورت گرفته با بخش خصوصی، مقرر گردید تا ضمن مکاتبه با مراجع ذیصلاح، مراحل ساخت و راه اندازی واحدهای سیار عرضه غذای گرم عملیاتی شود.

حسن قنبری گفت: در مرحله اول از این طرح تعداد ۱۰ دستگاه کاروان به این امر اختصاص داده می شود که در صورت رضایت شهروندان و مسافرین به این تعداد افزوده خواهد شد.

همچنین در جلسات آتی با معاونین خدمات شهری مناطق هشت گانه نقاط مناسب، جهت استقرار این واحدها مشخص خواهد شد.

مدیر عامل سازمان میادین ميوه و تره بار شهرداري قم با بیان لزوم رعایت نکات بهداشتی در این واحدها گفت: طی مکاتبه با مركز بهداشت استان قم نکات لازم جهت رعایت کامل موارد بهداشتی پیش بینی می شود و ان شاءالله خدمات این واحد ها مطلوب و مورد رضایت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcci0qs.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما