يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 11618

بازدید استاندار و مسوولان استان قم از پروژه های مناطق 1 و 5

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم و جمعی از مسئولان استان صبح امروز از پروژه های در دست اجرا و یا مورد بهره برداری قرار گرفته در مناطق 1 و 5 بازدید کرد.
بازدید استاندار و مسوولان استان قم از پروژه های مناطق 1 و 5
به گزارش قم نیوز، در ابتدا استاندار قم و مسوولان با حضور در گلزار شهداء و جوار امامزاده علی ابن جعفر با شهیدان دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

همچنین مسوولان با حضور در بلوار پیامبر اعظم(ص) از میزان پیشرفت و موانع موجود در مسیر طرح آگاهی یافتند که بر اساس این گزارش تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک زمین در این پروژه صرف شده و با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند رفع مانع راه آهن در مسیر اجرایی طرح می باشد.

استاندار و مسوولان در ادامه بازدیدهای خود، ورزشگاه دبیرستان حاج سید جواد جدا با ۶۷۰ متر زیربنا و اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان را افتتاح کردند که این مجموعه در مدت ۷ ماه راه اندازی شد.

همچنین مرکز بهداشتی درمانی جمکرانی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ حضرت مهدی(عج) با ۲۲۰۰ متر زیربنا مرکز بهداشت و ۸۲۱ متر زیربنای پایگاه اورژانس با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان توسط استاندار مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص این پروژه عنوان کرد:این مجموعه با مشارکت وزارت کشور، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی به منظور رفاه حال مردم منطقه جمکران و زائران راه اندازی شد.

سیدشمس الدین حجازی با اشاره به وضعیت بیمارستان صحرایی عاشقان ولایت در جمکران افزود:این مجموعه به عنوان بیمارستان صحرایی قم با ظرفیت های ۵۰ تخت و امکانات کامل در ایام نیمه شعبان در جمکران شامل ۱۱ کانکس و ۱۱ چادر امدادی به بهره برداری رسید.

وی با بیان مساحت بیمارستان و فضای اطراف بالغ بر ۳ هزار متر مربع اذعان داشت:همه بخشهای تخصصی اولیه یک بیمارستان شامل بخش های آی سی یو، رادیولوژی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، اتاق عمل سرپایی و ثابت در این بیمارستان در نظر گرفته شد و تعداد ۳۰ تا ۵۰ نیروی انسانی شامل پزشک عمومی و متخصص، کارشناس پرستاری، ماما و سایر نیروها در هر یک از شیفت ها در خدمت مراجعه کنندگان می باشد.

در ادامه نیز ضمن بازدید از طرح های اجرایی در امامزاده موسی، چهل اختران و شیخ اباصلت، مسوولان از طرح بازگشایی بلوار شهید روحانی با ۶۳ هزار متر مربع زمین و ۳۸ هزار متر اراضی تملک شده بازدید کردند.

در ادامه برنامه های بازدید از مناطق ۱ و ۵ قم استاندار و هئیت همراه از مسجد محمودیه و مجتمع ورزشی، فرهنگی و قرآنی تبیان نیز بازدید کردند.

مسوولان پس از بازدید از پروژه های مناطق ۱ و ۵ در مجتمع فرهنگی مریم گرد هم آمدند و در این نشست معاونان پرورشی این مناطق با استاندار شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش جلسه شورای برنامه ریزی پیرامون بررسی پروژه ها و مصوبات این دو منطقه عصر امروز با حضور استاندار و مسوولان به صورت غیر علنی در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg739q.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما