يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 1179
معاون برنامه‌ریزی استانداری قم:

فناوری روز موجب آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های دستگاه‌ها می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استانداری قم گفت: استفاه از فناوری روز در ارائه خدمات و گزارش‌ها موجب آشنایی بیشتر مردم با عملکرد دستگاه‌های مختلف شده است.
فناوری روز موجب آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های دستگاه‌ها می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدرضا دهناد در حاشیه بازدید از نمایشگاه سال‌نمای خدمت اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های روز برای معرفی وظایف و عملکرد دستگاه‌های مختلف در نمایشگاه امسال موجب آشنایی بیشتر مردم با خدمات سازمان‌های مختلف شده است.

وی افزود: ارائه گزارش عملکردها و تنوع در خدمات در مجموع این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم ساخته است که ضمن آشنایی با عملکرد دستگاه‌های مختلف، با ماموریت‌ها و وظایف آنها آشنا شوند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان اینکه این آشنایی موجب راهنمایی مردم در مراجعه برای حل مشکلات خود می‌شود، گفت: حضور مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در غرفه‌های مربوط به خود مورد تاکید استانداری قم بوده است زیرا این مسئله موجب ارتباط رودرو با مردم شده و بازدیدکنندگان می‌توانند مشکلات و انتقادات خود را مستقیما با مدیران در میان بگذارند.

وی با اشاره به تهیه برنامه حضور مدیران در غرفه‌ها توسط ستاد اجرایی نمایشگاه سال‌نمای خدمت اظهار کرد: این امر سبب شده که بازدیدکنندگان به راحتی از حضور مدیران اطلاع یافته و برای پرسش و پاسخ مستقیم به غرفه‌های مربوطه مراجعه کنند.

دهناد ویژگی نمایشگاه سالنمای خدمت را همزمانی آن با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه هر سال در هفته دولت برگزار می‌شد اما امسال تصمیم بر این شد که عملکرد دستگاه‌های مختلف همراه با گزارش پیشرفت مصوبات این سفر صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم به ارائه گزارش جامع دستگاه‌های مختلف از پیگیری مصوبات سفر رهبری در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: یکی از ابتکارات جالب توجه در این میان، برپایی غرفه نمایشگاه عکس رهبری بود که مورد استقبال خوب مردم واقع شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aevfuqevhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما