پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 11900
عالی پور خبر داد:

نمایشگاه بهاره اسفندماه در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره ویژه عید نوروز در اسفند ماه برپا می شود گفت: تمام اقلام مورد نیاز مردم تهیه شده و مردم به اندازه نیاز خود خریداری کنند تا از ایجاد نوسان و گرانی در بازار جلوگیری شود.
نمایشگاه بهاره اسفندماه در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور اظهار داشت: تمام اجناس مورد نیاز مردم جهت استفاده در ایام نوروز اعم از میوه و گوشت و مرغ تهیه شده و همه اقلام به اندازه مورد نیاز بازار موجود می باشد.

وی بیان داشت: بیش از ۲ هزار و ۶۰ واحد صنعتی در قم وجود دارد که ۵۰ هزار نفر در آن فعالیت دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: تولیدات واحدهای صنعتی قم نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش داشته است و این نشان می دهد که نوسانات و گرانی ها مانع از تولیدات این صنایع نشده و حتی در بخش هایی، محصولات صادر نیز می شود.

وی با اشاره به واحد صنعتی چینی نسترن ابراز اشت: این واحد صنعتی با اینکه چند ماهی است دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، ۲۵۰ نفر در آن فعالیت می کنند و محصولات آن صادر نیز می شود.

وی با اشاره به بخش معدن یادآور شد: تاکنون در بخش معدن ۴۰ مجوز صادر شده است و هزار و ۳۰۰ نفر در معادن قم فعالیت می کنند.

عالی پوربیان کرد: ۶۸ ماده معدنی وجود دارد که از این تعداد ۲۳ کانی دراستان قم یافت شده است.

جلوگیری از فروش مواد خام گامی موثر در ایجاد اشتغال بیشتر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغاد بیشتر برای جوانان برآنیم تا از فروش مواد خام جلوگیری کرده و فراوری صادراتی خود را بالا ببریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به سودجویانی که در بازار نوسان ایجاد می کنند عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و حمایت از تولیدکنندگان گام موثری در جلوگیری از استفاده دلالان و سودجویان است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawon6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما