شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 11954
دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد

برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت‌الله امینی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه از برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه سوم اسفند در قم با سخنرانی آیت‌الله امینی خبر داد.
برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت‌الله امینی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی حقی با اشاره به چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: این همایش زمینه‌ای برای رقابت بین حوزویان به منظور معرفی، شناسایی و تجلیل از نویسندگان و آثار برتر در زمینه کتاب و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزوی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ۹۵۸ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: آثار ارسالی دارای موضوعاتی مانند تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول بوده است.

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی را از دیگر موضوعات آثار چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه ذکر کرد.

وی گفت: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۰ اثر به عنوان کاندیدای آثار برگزیده و شایسته تقدیر برای ارزیابی به شورای علمی همایش ارائه شد که از این تعداد ۲۸ اثر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه سوم اسفند با سخنرانی آیت‌الله ابراهیم امینی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام عماد معاون پژوهش حوزه‌های علمیه در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjxhev.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما