چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 12049
از سوی بعثه مقام معظم رهبری

نرم‌افزار «همراه زائر» رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: دهمین نرم‌افزار تخصصی بعثه مقام معظم رهبری که با عنوان «همراه زائر» با مشارکت مرکز کامپیوتری نور طراحی شده است با حضور مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم ‌رهبری رونمایی شد.
نرم‌افزار «همراه زائر» رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی امروز در حاشیه مراسم رونمایی دهمین نرم‌افزار تخصصی بعثه مقام معظم رهبری با عنوان «همراه زائر» که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد به تبیین قابلیت‌های این نرم‌افزار پرداخت و اظهار کرد: در این نرم‌افزار ۵۲۰ عنوان کتاب در ارتباط با مسائل حج به صورت فشرده بارگزاری شده است.

وی افزود: نرم‌افزار «همراه زائر» به آسانی روی تلفن همراه نصب شده و قابلیت بلوتوث به دستگاه‌های تلفن همراه دیگر را دارد.

مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: این نرم‌افزار با قابلیت‌های فراوانی که دارد می‌تواند به آسانی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار روحانی کاروان، معین، معینه و زائران قرار دهد.

وی تصریح کرد: مطالب در این نرم‌افزار را می‌توان به صورت کوتاه برای دیگران پیامک کرد.

برکت‌رضایی با اشاره به موضوعات کتبی که در این نرم‌افزار بارگذاری شده است ابراز کرد: در این نرم‌افزار کتب اسرار و معارف، اعتقادات و پاسخ به شبهات، احکام و مناسک، تاریخ مکه و مدینه، ادعیه و حدیث، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی، کتب مرجع و عتبات عالیات بارگذاری شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزار «همراه زائر» را از پایگاه اینترنتی حج و زیارت به آدرس www.hajj.ir به صورت رایگان دانلود کنند.

راه‌اندازی سامانه ارتباط زائران با سرپرست حجاج ایرانی
مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سامانه پیامک برای ارتباط مستقیم زائران و حجاج با سرپرست حجاج ایرانی خبر داد.

وی افزود: زائران و کاربران می‌توانند با شماره پیامک ۵۰۰۰۲۶۹۱۴ با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

برکت‌رضایی ادامه داد: روحانیان، مدیران و زائران محترم می‌توانند از طریق این شماره نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع نماینده محترم ولی فقیه برسانند.

وی اذعان کرد: تمام دیدگاه‌های ارائه شده به صورت دسته‌بندی و با حفظ امانت‌داری در اختیار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی قرار خواهد گرفت.

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شبهات زائران
مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری همچنین از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات و شبهات زائران خبر داد.

وی افزود: بعثه مقام معظم رهبری در راستای تبیین و گسترش معارف اسلامی و معارف حج به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات زائران اقدام کرده است.

برکت‌رضایی تصریح کرد: زائران می‌توانند سئوالات و شبهات خود را درباره موضوعات گوناگونی مانند احکام و مناسک حج و عمره، تاریخ اسلام و امامان(ع)، نقد وهابیت، آشنایی با اماکن، اسرار و معارف حج، اخلاق و آداب سفر حج و ... از طریق سامانه پیام کوتاه زائر به شماره ۳۰۰۰۸۲۸۸۸۱ ارسال کنند تا کارشناسان و اساتید پاسخگوی سئوالات ایشان باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1xdy.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما