چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 12055
در قم؛

نمايشگاه «جلوه‌های تبليغ گروهی» برپا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نمايشگاه جلوه‌های تبليغ گروهی با حضور 60 گروه تبليغی از سوی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم برپا خواهد شد.
نمايشگاه «جلوه‌های تبليغ گروهی» برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد روستاآزاد، مديركل حوزه رياست و سرپرست معاونت فرهنگی _ تبليغی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم امروز دوم اسفند ماه در نشستی خبری با بيان اينكه اين نمايشگاه متكثر و متنوع است تصريح كرد: اساس کار در حوزه علمیه بر اساس آیات و روایات تبلیغ است و فلسفه تحصیل در حوزه باید منتهی به انذار، هدایت و راهنمایی مردم باشد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبلیغ عنوان کرد: امام خمینی در صحیفه خویش فرموده‌اند همان‌طور که تحصیل یک تکلیف است تبلیغ بالاتر از آن تکلیف محسوب می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تبلیغ را اساس کار حوزه دانسته‌اند.

روستا آزاد با اشاره به ایجاد گروه‌های تبلیغی و ثبت نام آنان در دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: هم اکنون ۲۵۰ گروه تبلیغی در کشور فعالیت دارند که ۵۴ گروه آن در نمایشگاه مذکور حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: امتیاز گروه‌های تبلیغی این است که فعالیت آنان مستمر است و با برنامه به تبلیغ می‌روند و ثمربخشی کار آنان بالاتر از سایر روش‌های تبلیغی است.

روستا آزاد اخلاص، مجاهده، توکل و ذوق و سلیقه را از دیگر ویژگی‌ گروه‌های تبلیغی برشمرد و یادآوری کرد: برخی از این گروه‌ها مخاطب‌محور و برخی تخصصی هستند و در مسایل دانش‌آموزی فعالیت می‌کنند و برخی نیز در عرصه مجازی فعالیت دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی _ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه این نمایشگاه دومین نمایشگاه گروه‌های تبلیغی است اظهار کرد: دو سال قبل نیز اولین نمایشگاه با حضور ۱۸ گروه برگزار شد و نمایشگاه دوم نیز روز پنج‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام مروی، معاون امور حوزه‌ای دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فردا سوم اسفند ماه تا چهارشنبه هفته آینده هشتم اسفند دایر است و مراسم اختتامیه آن نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از گروه‌های برتر تبلیغی تقدیر می‌شود تصریح کرد: هر گروه حداقل شش و حداکثر ۱۲ عضو دارد و تعامل در این روش دو سویه است.

روستا آزاد با بیان اینکه بهره‌گیری از ابزار نوین، قدر مشترک همه گروه‌های تبلیغی است ادامه داد: بیش از یک چهارم گروه‌های تبلیغی در ساحت تبلیغ نوین فعالیت دارند و هفت گروه نیز در عرصه مجازی فعالیت دارند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccpxqs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما