جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 12104
با حضور 54 گروه تبلیغی

نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی طی مراسمی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی برپا شد
به گزارش قم نیوز، مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی که با حضور مسئولان استان در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به تبلیغ گروهی اظهار کرد: بیش از ۲۵۳ گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات ثبت شده‌اند که از این تعداد حدود ۵۴ گروه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به موضوعات گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی گفت: گروه‌های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌ها، مناطق محروم و خاص و گروه‌های جهادی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام صادق گلزاده حوزه‌های ویژه مانند گروه‌های تبلیغات رسانه‌ای، اینترنتی و مجازی، تبلیغ در مناطق محروم مانند گروه‌های تبلیغی مبلغان محلی سیستان و بلوچستان را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مسئولان، فضلا و طلاب با گروه‌های تبلیغی، بازدید مستقیم مردم از نمایشگاه و بهره‌مندی از تجربیات گروه‌های تبلیغی از دیگر اهداف نمایشگاه‌ جلوه‌های تبلیغ گروهی است.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: گروه‌های تبلیغی در این نمایشگاه با یکدیگر آشنا می‌شوند تا فعالیت‌های آنها هم‌پوشانی بیشتری داشته و تجارب خودشان را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هایی در حاشیه نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی گفت: آسیب‌های تبلیغ گروهی، موفقیت‌های تبلیغ گروهی، الزامات و اقتضائات تبلیغ گروهی و برخی ساحت‌های تبلیغ گروهی در فضای مجازی از جمله موضوعات نشست‌های نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی است.

گلزاده خاطرنشان کرد: همفکری و همراهی تخصص‌های مختلف، فعالیت مستمر، انسجام، استقلال و هم‌پوشانی با یکدیگر و جامع‌نگری و پختگی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تبلیغ گروهی است.

وی افزود: تبلیغ فردی اقتضائات و سرعت‌ عمل خاص خود را دارد به همین دلیل مردم می‌توانند ارتباط لازم را با ظرفیت تبلیغ دینی داشته باشند.

نمایشگاه‌ جلوه‌های تبلیغ گروهی از سوم تا دهم اسفند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به مدت یک هفته در مرکز همایش‌های اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برپا خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchkznz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما