جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 12105
سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

تشکیل 253 گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از شکل‌گیری 253 گروه تبلیغی خبر داد.
تشکیل 253 گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: توجه به امر تبلیغ به عنوان ظرفیت گسترده و قابل توجه در حوزه لازم است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های کلان و عظیم تبلیغی در اختیار حوزه‌هاست، بنابراین مبلغان باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مؤلفه اثربخشی را در دستاوردهای خود رعایت کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ۲۵۳ گروه تبلیغی در دفتر تبلیغات شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: گروه‌های تبلیغی حداقل دارای شش نفر و حداکثر ۱۲ نفر هستند و از آنها حمایت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۵۴ گروه در نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی فعالیت دارند که بسیاری از این گروه‌ها در سال‌های اخیر شکل گرفته است.

روستا آزاد ابراز امیدواری کرد که سال به سال ظرفیت گروهی در عرصه تبلیغ به شکل قابل توجه و تأثیرگذاری افزایش پیدا کند و حمایت‌های بیشتری به این بخش معطوف شود.

وی عنوان کرد: زمانی که گروهی از مبلغان در منطقه‌ای با هدف مشخص جمع می‌شوند، نقاط ضعف و قوت یکدیگر را ارزیابی کرده و در این صورت تبلیغ موفق‌تر و اثربخش‌تر است.

سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: اکثر این گروه‌ها وظیفه خود را تبلیغ چهره به چهره می‌دانند و در کنار آنها گروه‌های تبلیغ مجازی فعالیت دارند.

وی در پایان متذکر شد: سه گروه تبلیغی از استان‌های کرج، استان فارس و یکی از استان‌های جنوب شرق کشور در نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی شرکت کردند که به معرفی طرح تبلیغ محلی می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwzaz.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ادریس سابکی
تشکیل گروه تبلیغی دفتر تبلیغات جنوب شرق