سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 12239
سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

اختصاص بودجه به گروه‌های تبلیغی

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بخشی از بودجه سال 92 این دفتر برای گروه‌های تبلیغی در نظر گرفته می‌شود تا معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر بتواند حمایت شایسته‌تری از گروه‌های تبلیغی داشته باشد.
اختصاص بودجه به گروه‌های تبلیغی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در هم‌اندیشی مدیران و مبلغان گروه‌های تبلیغی و مدیران و کارشناسان فرهنگی و تبلیغی با اشاره به بازدید خود از دومین نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی اظهار کرد: از ۸۰ درصد غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه وقتی سئوال شود که کار شاخص شما چیست می‌گویند که در حوزه دانش‌آموزی فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: این در حالی است که فعالیت در میان دانش‌آموزان کاری آسان و راحت بوده و ما باید قشرهای دیگری همچون ورزشکاران را هم مورد توجه قرار دهیم که البته این اقدام در ماه‌های اخیر در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حوزه از گذشته دارای ظرفیت‌های بالایی بوده است، ادامه داد: این ظرفیت‌ها به برکت امام خمینی (ره)، علمای حوزه و مقام معظم رهبری است و گروه‌های تبلیغی کشور هم باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۳ گروه تبلیغی گفت: باید به سمت تاسیس گروه‌هایی برویم که به صورت محتوایی و تخصصی فعالیت می‌کنند؛ به عنوان مثال باید گروهی تبلیغی شکل بگیرد که اعضای آن در موضوع جریان‌های نوظهور متخصص باشند.

حجت‌الاسلام روستا آزاد خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با حجت‌الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد مقرر شده است تا بخشی از بودجه سال ۹۲ دفتر تبلیغات که به تبلیغ اختصاص پیدا می‌کند برای گروه‌های تبلیغی در نظر گرفته شود تا معاونت فرهنگی تبلیغی بتواند حمایت شایسته‌تری از گروه‌های تبلیغی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgyx9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما